PROFIL MOTORKY

Jawa 250 Travel (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PetrTravel
Vloženo 12.6.2022
Aktualizováno 25.6.2022
Zobrazeno 905x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 23.06.2022, Uskutečněno: 23.06.2022, Stav tachometru: 40000 km, Zhlédnuto: 16x


Dnes mi přišel nový karburátor . V práci jsem skončil dřív, hned na poštu a chvilka pravdy. Příruby jsou stejné a délka taky! Problém nastal, jak ho tam dostat zpátky! Nešlo to nijak, už jsem myslel, že budu muset něco odšroubovat. Nakonec trocha násilí a byl mezi přírubami! Lanko sytiče, lanko plynu a je hotovo.
Propláchl jsem plovákové komory a chytlo to na první brnknutí. Neuvěřitelné. Ale objevil se problém s tím, že plyn zůstával viset. Pružina je slabší a nevrátí lanko až na doraz voloběhu. Dále lanko dřelo o kladku, nenabíhalo na střed. Podařilo se to vyřešit a přišla na řadu projížďka. Je to úplně jiná motorka, krásně jde do otáček! Tak to nejezdilo, ani když byla nová!
Karbec mě přišel na 4134Kč s dopravou, byl doma druhý den. Je Japan, ale výrobce je vybroušený! Na všem drobné hliníkové špony. Ještě musím seřídit šroubky volnoběhu, jeden je o milimetr vytočený víc. To asi není nijak nastavené. Na starém Keihinu mám na obou dvě otáčky ...
Znovu jsem se podíval na starý karbec. Druhá membrána ještě není děravá, ale drobných trhlinek je tam spoustu. Takže bych musel kupovat membrány dvě a pak zas někdy sadu na plovákové komory...
Vzhledem k tomu, jak jsou očesané hlavy šroubků na starém karbecu, tak se na něm podepsali Jawa specialisté už v záruce. Už od začátku byly problémy. Ten motor byl líný, teď je to trhač asfaltu! Jsem zvědavý, jak se změní spotřeba. Bývala 4 litry ve všech režimech.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Svíčky po 40000 km

    Šel jsem se podívat na svíčky, které jezdily na starém karburátoru. To je úplná hrůza. Ale vypadají tak proto, že jsem jel desítky kilometrů na lehce zvýšený volnoběh. Tehdá jsem ještě nevěděl, že je díra v membráně. Př

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.07.2023
    Uskutečněno: 09.07.2023
    Tachometr: 40000km
  • Svíčky po 300km na bohatší směsi

    Překvapení bylo, že spotřeba klesla z 3,3 na 3,2. To je o celý litr méně, než na původním karburátoru! Navíc vypadají úplně stejně, jak předtím. To asi na té vzdálenosti a malé změně nastavení dává smysl. Na různých st

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.07.2023
    Uskutečněno: 09.07.2023
    Tachometr: 42700km
  • Výlet na Vysočinu 170km a šok doma, spotřeba ještě kles

    Potřeboval jsem dotankovat, abych věděl, jaká bude spotřeba s novým nastavením karburátoru na bohatší směs. Vzal jsem to tedy zkratkou přes Vysočinu. Chtěl jsem vidět, co zbylo ze stožárů na Studnici a jelikož byl FM poh

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 08.07.2023
    Uskutečněno: 08.07.2023
    Tachometr: 42700km
    Komentářů: 1x


TOPlist