Dnes mi přišel nový karburátor . V práci jsem skončil dřív, hned na poštu a chvilka pravdy. Příruby jsou stejné a délka taky! Problém nastal, jak ho tam dostat zpátky! Nešlo to nijak, už jsem myslel, že budu muset něco odšroubovat. Nakonec trocha násilí a byl mezi přírubami! Lanko sytiče, lanko plynu a je hotovo.
Propláchl jsem plovákové komory a chytlo to na první brnknutí. Neuvěřitelné. Ale objevil se problém s tím, že plyn zůstával viset. Pružina je slabší a nevrátí lanko až na doraz voloběhu. Dále lanko dřelo o kladku, nenabíhalo na střed. Podařilo se to vyřešit a přišla na řadu projížďka. Je to úplně jiná motorka, krásně jde do otáček! Tak to nejezdilo, ani když byla nová!
Karbec mě přišel na 4134Kč s dopravou, byl doma druhý den. Je Japan, ale výrobce je vybroušený! Na všem drobné hliníkové špony. Ještě musím seřídit šroubky volnoběhu, jeden je o milimetr vytočený víc. To asi není nijak nastavené. Na starém Keihinu mám na obou dvě otáčky ...
Znovu jsem se podíval na starý karbec. Druhá membrána ještě není děravá, ale drobných trhlinek je tam spoustu. Takže bych musel kupovat membrány dvě a pak zas někdy sadu na plovákové komory...
Vzhledem k tomu, jak jsou očesané hlavy šroubků na starém karbecu, tak se na něm podepsali Jawa specialisté už v záruce. Už od začátku byly problémy. Ten motor byl líný, teď je to trhač asfaltu! Jsem zvědavý, jak se změní spotřeba. Bývala 4 litry ve všech režimech.
Vlastník | PetrTravel | |
---|---|---|
Vloženo | 12.6.2022 | |
Aktualizováno | 25.6.2022 | |
Zobrazeno | 905x |