Motor je jak nukleární reaktor, táhne od dvou tisíc otáček až po jedenáct, bez propadů, výkyvů, mírný lineární nárůst, ale ten krouťák ti omotá vnitřnosti kolem páteře. :)
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 R: Původně jsem si vybral K1200R, ale tam bylo dost problémů s převodovkou, spojkou a kardanem. Navíc zde je ESA II a ABS II.
První dojmy - Na Káčku máš pocit, že než s ním pohneš, bude to těžké a neohrabané. Ale jak se rozjede, je to boží. Nízké těžiště (motor leží úplně vespod), podvozek je neskutečně stabilní, důvěra v přední kolo neskutečná. Kdo nezkusil, nic podobného nezažil.
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, který to maj v hlavě v pořádku a něco naježděno :)
Doplňky na motorce - - laděný výfuk AC Schnitzer
- QuickShift (rychlořazení bez spojky nahoru)
- vyhřívané rukojeti
- origo kufry
- origo tankvak
Recenze
Původně jsem si vybral K1200R, ale tam bylo dost problémů s převodovkou, spojkou a kardanem. Navíc zde je ESA II a ABS II. Po sednutí na káčko jsem věděl, že jednou bude má :)
Dle mého názoru není největší předností této motorky rychlost, ale právě obrovský krouťák a výborný podvozek, diky čemuž si motorku užijete u při nižších rychlostech (i když maximálka je pekelná).
Až káčko pořádně projedu dopíši i více svých zkušeností s tímto reaktorem na dvou kolech :)
raketa hrozná