Klidná a pohodlná cestovní limuzína modro-černé barvy, která odvážně stíhá silnější a větší kolegy.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XRV 750 Africa Twin: Stáří, srovnání jízdních vlastností, stav, cena/výkon
První dojmy - Měl jsem několik srovnání, ať už maličkou 125 (což byl slušný rozdíl), Dakar 650 GS (pohodlí a stabilita úplně na jiném lvlu), GS800 (méně dravá, ale ve vyšších rychlostech stabilnější -> pravděpodobně kvůli gumám). Začínal jsem pomaleji, ale hodně rychle jsme si padli do oka a hlavně rukou.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele, který si občas troufne i mimo asfalt.
Recenze
Edit. po cca 8k km:
Pohodlnější jízdu si asi těžko představit, spolehlivý motor si nad 3k otáček spokojeně vrní, ale nejlépe se cítí okolo 5k/min.
Jsem sice obutý zatím pouze na silničkách, takže co se terénu týká, nemám toho naježděno moc -> motorka se určitě nehodí do náročnějšího terénu, je těžká a relativně robustní s né úplně ideálním těžištěm pro zápasení v "kolejích". Co se silnice týká, pohodlnost asi vystihuje charakter jízdy nejlépe. Není nijak dravá (ve srovnání s 800GS), ale když se chce, dokáže být živá, každopádně má svůj pohodovej standard. Možná by mi nevadilo, kdyby byla o něco agresivnější (jízdou i vzhledem), každopádně při nutnosti zrychlit nebo držet psanou maximálku mě nikdy nezklamala.
Posed je naprosto příjemný, velká a široká sedačka, na které i za batůžkem zůstává ještě místo. Batůžek se má bez přehánění jako v bavlnce.
Spotřeba je trošku vyšší, než bych si přál, ale 4,8 - 5,5 l není zas až tak špatné.
Bohužel mi vytekl tlumič, který kupoval předchozí majitel, naštěstí mi dal i originál, ale ten mi už nepřijde tak dobrý. Zároveň uřvaný brzdy v ABSku jsou otravný a při krizovce už nepotřebuju troubit.
Těším se, až ji po otevření hranic protáhnu na nějakou větší trasu po Evropě.
Pěknej Transpik...
Super volba, vítej v klubu transalpovských jezdců/fanoušků
Dobrý stroj.
gratulace,pěkná mašina