Jawa 250 "calif na 16-kách pro chudé"
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - .., upravený motor od ing. Stejskal, jede parádně...
Recenze
…, byl to vrak na TP, určena na normální ježdění okolo komína, dílenské zpracování není úplně dokonalé, dělal jsem to napoprvé na koleni a od pasu, až na mizerné brzdy, pěkné retro svežení !!!
jasnejch deset
Vypadá dobře - jsme zhruba stejně "mladí" a pamatujeme, že v dobách, kdy nám na řidičáku teprve usychalo razítko, si Jawy doma upravoval snad každý. A proto tahle motorka o Jawách a jejich používání vypovídá víc, než naleštěnej rádoby "originál" s "přesnými" rozměry matek jinými drobnostmi, na nichž si všichni hnidopichové zakládají.
Kalif k sehnání moc často nebyl, tak se dělal nějak takhle podomácku. Proto právě TAHLE motorka ty časy našeho mládí vystihuje nejlíp.
Někdy to dopadlo všelijak, ale tvoje mašina je pěkná a mě se líbí. No a v případě že i motor šlape jak má, musí být ježdění na ní zážitek.
Možná to tady ještě za svoji úpravu pěkně schytáš, ale tehdy by ses s ní určitě pěkně vytahoval. Dneska se vytahujou ti s těma "leštěnkama", který se sotvakdy projedou. To jsou motorky nanic.
Ještě tam přihodím desítku a kolama dolu.
Panebože
No mě se to vůbec nelíbí, ale já na tom nejezdím . Ňoumové na stk se na tobě vyřádí pokud to nemáš jinak ošetřeno.
Mašinku samotnou hodnotit nebudu, protože proč. Všichni víme, vo co gou.
Ohledně úprav bych některé věci udělal jinak. A předpovídám problém na STK kvůli příliš skloněné SPZ.
Důležité je, že se strojek líbí svému pánovi. A přináší mu radost. Proč ne...