Zrenovovaná číza o obsahu 150ccm, která se značně podepsala na mém motorkářském životě.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Tato motorka je prostě nádherná, je lehounká, snadná a jednoduchá. Ne nadarmo se jí říkalo v té době, kdy jezdila jako běžný dopravní prostředek "Dříč"
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pouze pro milovníka, který má pro tyto motorky slabost a pochopení.
Recenze
Tuto motorku jsem si vybral, protože ji měl děda. Motorku sice stále máme, i když je tu nemalá šance že jí zdědím jednou já, pořád ji nemám a tak jsem se rozhodl, že si jí pořídím sám.
S motorkou jsem najel tak dohromady 100 Km ale na těchto modelech konkrétně Č 125 T jsem najezdil více. Jízda je opravdu nostalgická a nedá se pořádně ani pocitem radosti popsat. Je to úžasné a vzrušující. Nicméně zde to krásné končí.
Jízdní vlastnosti co se týče ovládání jsou dost záporné. Krom toho, že je motocykl opravdu malinký a člověk se na něj musí nějak poskládat a najít si správnou pozici, aby dokázal zařadit a přitom si kolenem nekopal do řidítek.
Ale na první jízdu nikdy nezapomenu, po chvíli ježdění jsem zastavil na křižovatce a pak jsem byl úplně mimo, kurňa kde je jednička a co jsem tam teď vůbec zařadil. Takový chvilkový zkrat, kdy z řazení na PIO a kývačce 1 nahoru a zbytek dolů jsem najednou nevěděl, co jsem tam vůbec při dojezdu ke křižovatce nakvaltoval.
Brzdy mizerné, tady opravdu malé půlbubnové náboje jdou cítit. Člověk musí opravdu vědět 200 metrů dopředu co chce dělat. Brzdit a zastavit jedině plánovaně a obě naráz přední i zadní brzdu jinak je to tak na spálení obložení než kvalitní brzdy. Ale je to prostě 61 roků stará motorka.
Nejlíp se cítí na silnici, nebo spíš já se s ní cítím líp na silnici. Motorka netlumí ale péruje takže jízda na polní cestě nebo kolem řeky je jako když jedete s traktorem na polní cestě, hop tam hop sem, tam se bouchnu do nohy tam vyberu díru.
Motorka je to jinak skvělá ale na běžné ježdění jsem prostě rozmlsaný na kývačku.
Krásná práce, ale tady se renovace moc necenní. Taky jsem myslel že zdědím stroj po předcích, ale vlastní příbuzenstvo s tím mělo problém i když na moto nikdy nesedělo.
taky jsme ji měli.
Hezká !!
V 70. letech jsme toto měli za starý kraksny a upravovali je pro záhumenkový motokros. A ty motorky ( 125 i 150 ) vydržely všechno.
Hezký kousek Jako úplná mláďata jsme lítali na domácích stavbách s motory právě ze 125 T/B a že 150 C. Ten z céčka už měl kamarád, z kývačkového typu - ale asi tento motor, tříkvalt. Téčko má obří kliku, netočí, ale jede pořád. Kamarádovo céčko točilo a jelo neskutečně. Nechápali jsme, jak to jede
Ať dělá radost