PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník wali
Vloženo 27.3.2004
Aktualizováno 25.3.2007
Zobrazeno 879x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Perfektní stroj!!Není to žádný šidítko, dokáže to pěkně rozpálit!Na druhou stranu se sním dá jezdit dost pohodově, aniž by to člověk musel pořád nahánět v otáčkách!Nechal jsem si na něj přimontovat alarm, i když nemám iluze, že by to zloděje odradilo, ne

Recenze

Další info: Nevím, jsetli jsem vysněné moto už nenašel))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
napsal 05.10.07 v 20:39

Ale pěkně blbě se na té motorce sedí nebohému spolujezdci!

gambi
gambi napsal 27.07.07 v 00:40

Čus, mám tam Scorpiona a výborný Jinak super fotka v náklonu

WEB
WEB napsal 04.12.06 v 15:37

KRASAVICE !Každý rok pořádám jarní výstavu "Ostravský autosalon WEVI a s ní spojenou výstavu motocyklů" na výstavišti Černá louka, kde se pravidelně prezentuje cca. 20 motocyklových značek (více na: www.wevi.cz). Tak doufám,že se přijedeš nejen mrknout, ale i na společnou vyjížďku v rámci této akce (více v sekci: akce a srazy - květen), seš srdečně zván a již nyní se můžeš přihlásit.Hodně km bez nehod přeje Patrik

napsal 20.06.04 v 22:23

Laďák je těžké vybrat správně. Pokud nemáš graf výkonu před a po nasazení laďáku, nemůžeš vědět, co ti to udělá s křivkou a myslím, že málokdo si ji chce zkazit. Já naštěstí takový graf sehnal a to na SCORPION. Můžu poslat. Výsledek: zvýšení výkonu v celém rozsahu otáček (místy je to jen na úrovni serioveho, ale nikdy ne horší) a to je total super výsledek. Málokterý výfuk tohle udělá, většinou to pohnojí v nízkých otáčkách. Zvýšení výkonu je o 3-4HP na zadním kole, což je slušné. Já ho po těchto nalezených faktech ihned koupil (nový 6950kč, kulatý nerez). Zvuk v nízkých otáčkách je brutal. To jsem nečekal. Duní jak litr. Při akceleraci sytě hučivý tón, vysoké otáčky = ostrý sportovní zvuk. Myslím, že to ani moc neposvinilo bohatost směsi (poznal bys podle střílení z výfuku), takže karburátory seřizovat nehodlám. Spotřeba má tendenci se mírně zvýšit, ale ne kvůli výfuku, ale proto, že tě ten brutální zvuk nutí furt vytáčet a dávat moc plynu. Jakmile tě to omrzí a začneš jezdit zas normálně jak kdysi, takse to vrátí tam, kde to bylo. Jinak jestli ti jde i o výkon a ne jen zvuk, tak mám ještě i graf, kde je to i s filtrem K&N. Ten optimalizuje výkonovou křivku a zvýšý výkon ještě víc než ten výfuk a zahladí jemné díry. Vysledek výfuk+filtr = +5HP na zadním kole. Ale filtr teprve budu kupovat. Měj se a kup si SCORPION (mimochodem ze všech výfuků na trhu u nás nejvíc zvedá točivý moment, teda aspoň podle časáku SUPERMOTO).

napsal 30.03.04 v 13:53

Ahoj,Chtěl bych ti nabídnout padáky a držáky na kufry,levně a je to nové.Najdeš mě na této adrese a jsou tam i fota.Zatim Libor

Více komentářů



TOPlist