Našel jsem zpřevodování:
První stupeň 32/13 = 2,462
Druhý stupeň 30/18 = 1,666
Třetí stupeň 28/21 = 1,333
Čtvrtý stupeň 26/23 = 1,130
Pátý stupeň 22/22 = 1
Šestý stupeň 24/26 = 0,923
Takže když na 4750 ot/min jede na 6ku 100 km/h, pro jednotlivé kvalty to je:
I.: 37,5 km/h; II.: 55,4 km/h; III.: 69,2 km/h; IV.: 81,7 km/h; V.: 92,3 km/h; a na VI.: pochopitelně 100 km/h
tedy při 3000 ot/min (aby se dobře srovnávalo s tím, co píši o Kawasaki ER6 f):
I.: 23,7 km/h; II.: 35,1 km/h; III.: 43,7 km/h; IV.: 51,6 km/h; V.: 58,3 km/h; a na VI.: 63,2 km/h
U Kawi (ať nemusíte hledat) to je:
I.: 22,5 km/h; II.: 32,0 km/h; III.: 41,2 km/h; IV.: 49,4 km/h; V.: 56,8 km/h a na VI.: 64,4 km/h
Tedy u Ducati jsou kvalty (hlavně II. až V.) ještě o něco blíže
Pro běžné ježdění je to v pohodě, jedničku a dvojku použijete minimálně, ale problém nastává v alpinských serpentýnách, znáte to: Na jedničku to řve a na dvojku cuká...
Vlastník | chorcheee | |
---|---|---|
Vloženo | 16.2.2019 | |
Aktualizováno | 30.6.2019 | |
Zobrazeno | 1 968x |