PROFIL MOTORKY

Honda CMX500 Rebel (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jirase
Vloženo 1.2.2019
Aktualizováno 17.10.2019
Zobrazeno 4 213x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem si koupit ještě něco nového na svezení pro zábavu a na výlety. Náhodou jsem se zastavil v Motomo Honda v Břeclavi. Sedl jsem si na tuto motorku a ta mě hned dostala.

Více fotografii

Motorka koupena od Motomo Břeclav - Jsem spokojen

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - První moje cesta byla z obchodu a hned jsem si na ni zvykl. Padla mi hned do ruky. Byl jsem zvyklý na starší Jawu 350 a tak jsem musel myslet pouze na obrácené řazení. Jinak ovládání motocyklu a jízda byla bez problémů.

Motorku bych doporučil pro - Tento motocykl bych doporučil všem co si chtějí udělat radost z jízdy a nechtějí závodit. Pro mladé i starší. Váží 190 kg a je dobře ovladatelný.

Doplňky na motorce - Na motocyklu mám doplňky: Větrný štítek, boční kufry, cestovní válec GIVI 35 l, zásuvku 12 V, padací rám, počítadlo rychlostí a držák GPS.

Recenze

Kromě veteránů mám skútra, ale je to automat a chyběl mi na tom ten požitek z jízdy. Řazení atd. Chtěl jsem něco nového, ale ne na závodění a nemohl jsem se rozhodnout co koupit. Tato Honda mě připadala pro můj věk ideální.
Jsem spokojen. Mám najeto 4000 km a zatím bez jediné závady. Po 1000 km se na garanční prohlídce měnil pouze olej, napnutí řetězu, seřízení plynového lanka atd.
Na motocyklu si provádím sám jen údržbu řetězovky. K vůli výfuku jsem si musel upravil motostojan a čistím řetěz dle potřeby pračkou na řetězy./viz. foto/
Honda Rebel je dobře ovladatelný. Nerovnosti zvládá v pohodě díky balonovým kolům. V zatáčkách sedí také dobře. Podvozek se zdá být tvrdší, ale je to dáno také tím, že jezdím sám. Zadní pružiny se dají seřídit, ale raději to nechám tak. Možná by to chtělo měkčí sedadlo. Po 100 km je to už záhul na záda. Řeším to už tak, že na nerovnostech tlačím nohy do stupaček.
Jízda na rovných cestách a ve městě je bez problémů. Pro svoji váhu je v zatáčkách lehko ovladatelná. Brzdy jsou také OK.
Co se týče cestování, tak úložný prostor tam žádní není. Při koupi jsem si tam nechal namontovat boční kufry. Na zadním sedadle mám cestovní válec GIVI, 35 l.
Mimo to tam mám větrný štítek. S těmito doplňky je to v pohodě. Průměrná spotřeba se pohybuje mimo dálnici od 3,5 - 3,8 l. Samozřejmě je to dle stylu jízdy.Motor je tam vynikající. Na dálnici 130 km není problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kvintak
Kvintak napsal 29.06.20 v 20:01

Gratulace
Kolečkama dolu

Kvintak
Kvintak napsal 29.06.20 v 20:01 10b.

Gratulace
Taky jsme se zastavili v Motomu se ženou a ...
Je doma verze S

Jindrar
Jindrar napsal 27.05.19 v 21:01 10b.

Ahoj. Taky zvažuji štítek. Nejezdil jsi něco i bez nej? Má vůbec smysl?

NXram
NXram napsal 08.02.19 v 06:39 10b.

krásná motorka, Hondě se fakt povedla, zaregistroval jsem ji hned jak vyběhla. Na pohodovou jízdu jako dělaná a i přes menší obsah vypadá dospěle a sebevědomně. Pro někoho kdo to má mezi ušima srovnaný jako dělaná Má to pneu skoro jak můj Vmax
Přeji spoustu šťastných kilometrů

petrasdominas
petrasdominas napsal 04.02.19 v 09:33 10b.

Co se týká ran do páteře na hrbolech na čopru, trochu pomáhá nahnout se co nejvíc dopředu. Samozřejmě, když nerovnost vidíš včas.

Více komentářů



TOPlist