PROFIL MOTORKY

Jawa 250/590 (1968)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kakuropes
Vloženo 27.8.2018
Aktualizováno 7.4.2024
Zobrazeno 1 045x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Konečně jawa, ze které mě nebolí záda.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Zatím najeto jenom něco kolem dvou stovek kilometrů. O něco vyšší výkon oproti panelce je znát. Vyšší posaz je taky fajn.

Motorku bych doporučil pro - Pro chlápky na 180 cm.

Recenze

Vždycky se mi sportka líbila, zvlášť v tmavě modré. Zkušeností s jízdou zatím moc není.
Září 2022
Po odstranění závady předních tlumičích (nové šavle + futra) jsem vyrazil na projížďku. Hned po prvním rozjezdu z křižovatky se ukazuje, že volba řetězového kolečka 19z byl čistý nerozum. Při nejbližší příležitosti instaluji doporučených 16z. Mazací kolínko pro mazání zadní vidlice opět prasklo v "přírubě", kde se napojuje na dutou hřídel zadní osy. Přírubu je odřízl a spoj mezi kolínkem a dutou hřídelkou zadní osy propojil benzinovou hadičkou příslušného průměru. Zatím to funguje bez problému. Původní relátko jsem po zkušenostech z Péráku nahradil elektronickým (AEV) a zatím taky bez problémů. Zatím neřešitelná je pro mě kryt řetězu, přes spoustu úprav pořád vydává z mého pohledu nezdravé zvuky - přestávám se divit, že tolik Sportek jezdilo bez něj.
Listopad 2023
Po veledlouhé době jsem se dostal k práci na sportce. Po krátké projížďce přední tlumiče zatuhly po větším propérování. Vyladit vůli mezi spodkem a vrškem tlumiče chce zkušenost, teď už to vím. Použil jsem hliníková futra, tak jak má být, příště každopádně nasadím bronzová.
Kryt řetězu šel opět dolu, v místech kde se dotýká zadní vidlice je nutno vypilovat ve vnitřním lemu drážku, aby dobře seděl, doplním fotky, třeba bude mít někdo lepší nápad, rád se poučím.
Po opětovné instalaci (po nalakování zatím sprejem) to jakž takž sedí. Poslední problém je zajistit polohu vůči podblatníku. Často vidím, že to tam lidem drhne. Doufám, že je zatím jen opotřebení futer v čepu vidlice, jinak se ulakuju k smrti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kakuropes
Kakuropes napsal 24.11.23 v 22:08

Dobrý večer,
děkuju za radu. Zrovna zítra jdu dopasovávat spodek krytu před lakem. Řidítka změřím a podumám.
Mějte se.

Targus
Targus napsal 21.11.23 v 03:14 10b.

Náááádhera v modrém. Bez dalšího komentu.

Tedy něco maličko ke krytu řetězu. Vykašli se na originalitu. Soudruhům se prostě občas taky něco nepodařilo. Takže udělat podle sebe s důrazem na funkčnost a hlavně na trvanlivost. Jestli si nevíš rady, pošli pár fotek, něco vydumáme.

Ještě k bolavým zádům.
Vemte si, kluci, metr, změřte si řídítka na panelce (šířka, výška a vzdálenost vůči sedlu) a pak to porovnejte s klasickými hrazďáky. Pak vám možná dojde, proč vás po deseti minutách bolí celý člověk.

KAWAHAB
KAWAHAB napsal 20.09.21 v 21:20 10b.

Je to krasavica

bakalus
bakalus napsal 27.08.18 v 16:22 8b.

škoda že je málo fotek a informací mám taky sportku v modré
vyšší výkon jak panelce no nevím možná papírově, s posazem souhlas na sportách se mi taky dobře sedí a nebolí záda jak na panelce či kývačkách a vim o cem píšu.
Strhávám body za výše uvedené a detaily, škoda.

Více komentářů



TOPlist