Moje bývalka GSR 750, nebyla špatná ale nenašli jsme si k sobě cestu. Přesto sem ji měl asi rok.
Výška jezdce: 192 cm
První dojmy - První dojmy byly fajn, ale bez silnějších emocí. Chtěl jsem sportovního naháče a to splňovala. Myslel jsem že časem si k ní najdu cestu ale to se bohužel nestalo.
Recenze
Po CBF600 jsem chtěl něco trochu sportovnějšího. GSR mě oslovila tím že je měla opravdu sportovnější nadání. Podvozek je docela tvrdej a zatáčce vede stopu jako po koleji. To je ovšem vykoupeno citlivostí na dobrý asfalt. Po nerovnostech skáče jak koza a je dost nervózní.
Co však nekoresponduje s jejím sportovním nadáním je její projev. Se sérivou koncovkou má opravdu sterilní zvuk, který postrádá jakoukoliv hloubku. Ale není to jen zvuk, i motor jakoby postrádal hutnost. Například při zavření plynu téměř nebrzdí motorem. Prostě na mě působila poněkud "vykastrovaně". To ovšem neznamená že by jela špatně, právě naopak. Jen ten pocit prostě nic moc hlavně při klidné jízdě. Navíc při otáčkách kolem 3 tisíc jsem slyšel takové tikání od motoru. To mě přivádělo k šílenství, neboť ta motorka namísto slušného zvuku tikala. Nešlo o žádnou poruchu ale vlastnost která mě nakonec přiměla se motorky zbavit.
Jo a ještě brzdy stojí fakt za hovno..