PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník j.r.ewuing
Vloženo 10.10.2017
Aktualizováno 11.7.2019
Zobrazeno 2 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po dobrej sezone 2017 na R1 RN12 2006 prisiel cas omladit a tak som kupil moto Yamaha YZF-R1 RN19 2008

Více fotografii

Motorka koupena od Batolátko - Ustretovy pristup predajcu a kompletne zdokladovane investicie do motorky za poslednu sezonu vo vyske cca 30 000Kc

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Motorka,teda konkretne R1 RN19 mi bola odporucena tu na fore a kedze som sa v priebehu sezony odviezol aj na R1 RN22 BigBang,ktora ma nijako neohurila svojim prejavom,tak som isiel do uz spominaneho modelu RN19 (2007-2008)

Motorku bych doporučil pro - Motorku odporucam pre skusenych jazdcov,ved to je zbran

Doplňky na motorce - Lamacie packy Barracuda,drziak ECV Rizoma

Recenze

Motorka bola inzerovana ako lahko padnuta.Incident sa stal pri brzdeni pred krizovatkou dnes uz byvalym majitelom,co si odnieslo par usiek na svetle a tiez na bocnej kapotazi,ktora bola navyse poskriabana spolu s pravou prednou stupackou.Majitel mi zdokladoval jeho nemale investicie do udrzby motorky,motor isiel pekne,ram,kola a vyfuky neboli vobec dotknute,cena bola po zjednavani priazniva,takze po dvadsiatich minutach R1 putovala do dodavky a sup na Slovensko.
V priebehu 2 dni bola motorka poskladana a tak uz mame za sebou par kilometrov na ceste,ale tiez sme uz spolu cosi odkruzili na okruhu zaciatkom sezony 2018.
V minulosti som Yamahu skor obchadzal a mal som viacero modelov Suzuki GSX-R.Kupa predchadzajucej R1 RN12 bola trosku rebelia,no vobec to nelutujem a tato novsia R1 RN19 ma len utvrdzuje v tom,ze stroje oznacene pismenami YZF-R1 patria v kategorii supersportov k spicke na trhu!V Yamahe sa inzinieri opat pochlapili a moje pocity z R1 RN19 su nasledovne -> motor ma lepsi zatah a viac sily,ako model RN12,co potvrdzuju aj vykonove hodnoty uvadzane v oficialnych tabulkach.Brzdy su uplne odlisne (su tam 6 piestiky),ako na predchadzajucom modely,no brzdova pumpa je znacky Brembo a tak je nastup brzd rychly a brzdny ucinok je dost dobry.Spojka nie je taka hlucna,ako je tomu u modelu R1 2004-2006,no radenie je opat krasne presne a celkovy prejav prevodovky je takmer identicky.Podvozok sa chova ukazkovo,citit z neho istotu ci uz v dlhych a rychlych zatackach,alebo v utiahnutych vracakoch.Dizajn je opat o stupienok vyssie,ako pri RN12.
Co sa tyka uprav,tak som zatial stihol vymenit fabricke 17 zubove kolecko za mensie (16 zubove) + mame za sebou zakladny servis -> olej,filtre a brzdovka,ale mam objednane pancierove hadice,karbonove brzdove platnicky a obutie Bridgestone S21 (mozno Pirelli Diablo SuperCorsa),nech si mozem uzit okruhy aj s nejakym Sturcom

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist