PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 972x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 22.08.2022, Uskutečněno: 22.08.2022, Stav tachometru: 22888 km, Zhlédnuto: 66x, Firma: Bikes4Life


PUSH HARD WEEK 6H MOST by RACECZECH + ActionBike+Bikes4Life BRNO

# JAGD AUF DIE POKALE!


Tvrdý letní týden je tu, trochu chaosu v termínech a je z toho závodní středa 6h Endurance v Mostě s Raceczechem potom přesun do Brna na Actionbike.
Počasí letní 30+. Sestava pro 6H je nabitá! Kompletní Kopyta RC, v této sestavě jsme nejeli Endurance od roku 2019 kdy jsme na letní 8H Slovakiaring obsadili asi bramboru.
Den před odjezdem do Mostu mě přepadne záludná nemoc ano rýmička. Hnus velebnosti uvidíme, jak to půjde.
Pomalu balím do povozu, plán vyrazit cca 14:30 pro Moto a hodit v Mostě pokec s Vojtou Suchým až skončí ježdění. Ubytovat se v boxu č. 13 plus zahájit týmovou rozpravu na 6H závod.
Úmyslně tady nebudu odhalovat know how Endurance stintů a napovídal soupeřům.
Ještě cestou koukám do týmu chatu a screen z FB sháním svižného šestkaře na Endurance 1:46-47 zn.: nesmíš být kojot …už se rozjel humus

Tak jsem v Mostě cestou nasaju naturálek 95 za 38,90 což je v této době luxus cena, ano nedávno bych slovy nad cenovkou blil.

17:45 pit in v paddocku, vyzvednu klíče a jdu vybalit krámy. Ještě plynulou polštinou poprosím Wojcik tým o přeparkování dodávky a hned je to ještě lepší před boxem č. 13.

Krámy naházeny v boxu, přijede Bystrcká alfa jako podpora jako pitwall boss Hanča aka Bystrá Bulva z Bystrca jak sama říká, sem dokonalá – howg.
Dám si pivo teda 1/3 povolených neboť mám rýmičku a byl náběh na zvýšenou teplotu, už chybí jen hnisíček z wočička.
Máme hlad tak z dámejídlo objednáme pizzu …. No to byl nápad za 500 Bohušu …..
Je 19:15, dodávka za 80 minut …. WTF?! No nevadí dycky Most. Za chvíli přijede Roman s Nikčou a následuje týmová jednička Peťan.
Box zabydlen začne lehké veselí. Teda ještě chybí část týmu hopsa hejsa.
Stále čekáme na pizzu již 30 minut a appka hlásí již za 80minut.

No nahradil jsem pizzu pivem a kaloricky neutrální. Pizza dojela po 2h 20min kdy už mě to bylo u prdele. No prostě ačkoliv restaurace na návštěvu fajn tak dámejídlo nefunguje.

No lehce konverzujeme a je to veselé. Kolem 22h Parmič u nás v boxu konstatuje kde máte Ozzyho? Je doma, přijede, byl na závodech s koňma! Parmič: Musíte ho srovnat, třeba momenťákem do držky… odpovídám následně: n odo držky to by musel k zubařce a tomu bychom se v rámci týmu vyhnuli

# ústní voda myslivec jelikož držba s boxem #20 má po 2 letech opět úroveň! Díky Procházkovi
Spánek, dlouhý a kvalitní. Potřebuji to vypotit a dospat. Rýmička zákeřná a sem tam kašlíček. Preventivně před eventem jsem provedl fisting rypáku štětkou kvůli covidí rýmičce – opět negativ.
Je tu středeční ráno! RACE DAY! 6h závod před námi, ráno klídek pohoda procedury. Teda změna po ranní proceduře návrat do pelechu a spánek až chvíli před WUP.

No docela jsem překvapil tímhle dospáním ale nejsem úplně fit, ovšem soupeři to nesmí vědět.
Vylezu, dám si snídani, žaludek na vodě, jdu zkusit WUP pár kol ok čas lehce nad padesát beru s tím, že ve vedru a 2x nádrž prostě bude masakr tak není třeba ve WUP kroužit tolik.
Před WUP byla povinná rozprava kde se kladlo na srdce dost věcí a věřím, že se udělalo dobře!
Povídání o SC fázi cajk, taky osazenstvo 6h závodu nejsou nováčci ani ořezávátka tady bude tvrdý Racing.

No jdeme pomalu na věc, pauza před startem a magické ticho. Natankuji motorku 3x přes víko aby se tam vešlo víc paliva na pobité nádrže. Cíl je jasný vydržet maximum a atakovat 1h času na dráze. Jako startér mám handicap (ne nejsem retardovaný jinak bych závodil v týmu Kopyta RC invalids) jedu zaváděcí kolo a to znamená prostě jedno kolo mínus benzín. Nezdá se to ale kapka ke kapce.

Před startem odlehčuji jezdce, teda ono se to celý zvrtlo jako intimčo v kabince kde trhnu rekord ve svlíknutí rybana v uzavřeném prostoru a potom už sama příroda za zvuku vyhránvání songů z boxu č.3 nejdřív cestou na ono místo to byl karel tak potom při svlíkání rybana se ozvalo, když se zamiluje kůň tam někde v pastvinách a něco o klisničkách tak ani jsem si takový kulturní zážitek nemohl užít ….. heslem z filmu tajemný hrad v Karpatech – Bitvu sem presrál ale áj dobře sa vyspál pán hrábě!
Poslední kontrola stroje, vše utaženo, olej horní ryska, tlaky OK! Než si vezmu kuklu a helmu tak se napiju a zhltnu kousek melounu. No teď to bude trochu nechutný ale trochu se říhnu a gentlemansky si odplivnu. Nejde to tělo se brání a moc se mu nechce ale není čas utíkat když ještě nebyla startovní procedura! Ano i CEO občas chytne nerva.

Hormony splašený pracujou, citím se bídně. Zkusíme trik na vyhecování. Trochu funguje ale spíš jojo efekt.
Čas nesleduji, sedím u biku R2R! Nesmím tým zklamat mrdáním se po dráze, ozve se signál OPEN pit a jde se na věc. Nahazuju časomíru ať mě racechrono vyprcává každý kolo co pojedu pomalu.

Kvalifikaci vyjel Pankáč P3 SSP, P10 overall. Jenže já mrdal, jezdím v Mostě nepřekonatelnou hranici 1:49,05 ano plíseň a prostě vyjedu na dráhu s tím, že tam budu sekat 48 nebo Valhalla. Teda před odjezdem Ozzy něco remcá na osobáky se vyser a dovez to do cíle!

Na roštu všichni krychlící a nejpomalejší tým 1:47 ….. a nejpomalejší rider teď celkově já …. :-/
Nevadí, znáte tu pohádku, jak želva vymrdala se zajícem?! Ne? Čti dál ?) Jestli ji znáš přeskoč „ odsek dva“
Jedu zaváděcí kolo na rošt, adrenalin začal makat na 199%, start LeMans je magická věc.

Procedura je dost rychlá a už stojíme na druhé straně , mávnutí českou vlajkou a start!
Konkurence umí startovat a ač se mě start povedl tak tlačenice v prvním vinglu je velká. Pozor 6h Endurance se nevyhrává v prvním vinglu ani kole. Pořadí se mele.

V ďolíku jedna Aprillia navštěvuje balíky u bariér a co bude? Bude hned SC? SC nebyl, tým z DDR podle šišlavého dialektu vedle nás v boxu to moc neprožíval, jelikož po SC, který přišel po cca 20min závodu to následně zabalil…..týmové pojetí ….ganz mir egal asi.
Visím na ocasu tučptáka čili Tuona a takhle to jde jde první dvě kola. Potom Tučpták vyřešen jsem v tempu. Vedro je úmorný, motorka jede 93-96°C ouuuu to bude mordor co dostane.

Přichází SC! Pozor před SC dostanu kolo od Michala Práška takže od litru a účastníka WSBK to nebolí.
Díky tomuto SC ovšem šestkové týmy před námi vydělají zbytek kola. No prostě tak to s tím SC je a bude dál. Nejsme EWC kde mají SC 2ks
Jedeme za SC a motorce teplota letí na 101-103° ….. no asi nebudu jedinej a tempo SC je takové ok ale chlazení trvá. V tu dobu měla dráha 50°C, nefoukalo prostě mordor. Nechápu 8H Suzuka kde do toho je brutální vlhkost.

SC končí a za chvíli mě smahne Parmič, teda mě dá na brzdy lehce ale v šikaně má kolaře takže mu hned předjetí vracím, aby věděl, že nejsem snadná kořist. No ještě chvíli to vydrží a následuje předjetí a jede pryč. Nevadí kolo taky dostanu od PRIO Racing a Unicorn riders.
Tempo jedu 49-50 a o pár setin jsem nesejmul osobáček. Ono teda 40minut je zamnou a jedu osamoceně, díky tomu jak na dráze je 22 týmů je to volnější.
Díky plísni v čase vidím časomíru na cílovce očkem
a vím, že sem již 48 minut na dráze a říkám se kde asi tak bude rezerva. Motorka pocitově je lehká a tak kroužím, trochu mám krizičku ale 51 držím. Teď musíme najet co nejvíc času a položit první stavební kamínek!
52 minut a rezerva nikde, troch nervuju jestli jako funguje, jestli strachem LEDka na budíku nezdechla.

Nezdechla hned v průletu po cíle blik! Je tam uffff. Na cílovce mávám a v dalším kole mě taky zamává Pitwall leader Hanča hraběnka fon Bystrc cedulí, kterou potvrzuji.
PIT In Lap! Jasná strategie jak střídat jak jet pitline aby nebyla pentle za rychlost ( ano na rozpravě kdo pojede jako prase na pitline +kolo) to nechceš.

Ace pit in, zajedu na těsno k Ozzymu biku a je mě prohozen transpondér a Ozzy pit out! Sem polomrtvý, rýmu jsem vypotil za 57min a 32 ostrých kol.

Jdu se napít nadechnout a připravit stroj, dosucha nádrž. Ozzy jede stabilně 47 a aktuálně jsme P13 a v SSP p5 no hezky sem to posral…..ale nevadí, jede se ještě 4h 48minut.
Ozzyho stint krom jeho protahování nohy na cílovce a trochu chaosu je velmi kvalitní. 57minut a pit in! Řekne se hodina ale drama jede, adrenalin stříká v boxu ze všech.

Připravuje se pankáč #týmovájedničkaloktař aby následně Roman a jeho tříválcová píčovina , která možná bude stávkovat nám dal čas na reakci a úpravu strategie.
Ozzy pit in lap, připravím si pankáče na přehození transpondéru a provedu dle mě velmi rychlou výměnu. Ano má to následky aniž bych to tušit v rámci zajišťování transpondéru si rýpnu závlačku pod nehet …libovka! Ale ta přijde

Pankáč vyjíždí a krouží, SC! Co se děje?! V SSP jsme na P2-3 střídáme se Boheminas Sunday riders …. Časy dost podobné spíš je mají rychlejší, ale střídají navíc.

To co pankáč najel tak SC smazal inu prostě SC. Je řešitelné P2-3 v SSP a celkově jsme na P7. Jo nafetovaná želva se probouzí a prohání zajíce.
Pankáč signalizuje PIT IN! Jde na věc Roumen, teď se to bude lámat. Cíl jasný vydrž tam celou nádrž a pokud možno jezdi rychle.
Jsem v plné polní připraven kdyby Roumen měl problém, prolévám se vodou a drinky ale žaludek nechce jíst, je mě blbě. Nevadí na druhou rundu se hecnu a pojedu co to dá. Nikča jako mladá paní Šimková Roumenová hlídá na pitwall v kombinaci s Hančou a Ozzyho si hlídala jeho šéfka a manažerka jeho volného času pro méně chápající čtenáře manželka.

# akce s manželkou ? Dvojnásobná útrata zábava poloviční ®autor z Kacanov 99

Roumen krouží a týmový strategie říká když vydrží tolik ještě bude to potom 3x56 min do konce 3x53 a takhle to ukrajujeme.
Aktuálně jsem za Sunday riders P3 ale takticky je to řešitelný díky úspoře pitstopu na P2. Budeme střídat podobně a uvidíme.
Roumen PIT IN, ACE pit out. Prostře se hecnu a jedu, pocitově o trochu pomaleji a doslova se vařím ve vlastní šťávě. Vedro úmorné ale musím dát 44 minut aby na kluky zbyla stejná porce a zkusíme podium attack!
V půlce stintu mě dožene modrá R6 a trochu bojujeme, není o moc rychlejší ale tak se vezu za ní. Borec se na mě otáčí a občas se mu ukážu v některých místech a otáčení pokračuje. Ano byl to soupeř ze Sundays riders a jedem za sebou v jednom kole rozdíl prostě do 1-2s. woow! Síla Endurance prostře po 4h a kousek jedeš s někým za sebou a soupeříte o bednu.
Upřímně tahám za trochu kratší konec a blíží se mně 40 minut a dostavuje se krize. Mozek by jel ale pravá půlka těla říká ne! Na jaře jsem si naštípnul stehenní kost v krčku a hezky otloukl tuhle polovinu těla. No a teď tělo řeklo tady máš jeden z následků! No nesmím to klukům pokazit a hned dělám chybu na brzdách za cílovkou a jedu zkratkou takže rovně.
To je poslední kapka next lap signál na pitwall a další kolo potvrzení. ACE pit in 22laps … tohle bolelo a věřím ,že strategie vyjde a nebudu tam už muset jinak bych kroužil asi 53-54 …..

Rychlá výměna vyjede Ozzy, bereme si zpět P2 a bojujeme co to jde!
Já se nahodím do základních funkcí a doplňuju kapaliny do těla a, že jich nebylo málo. Egon jako kombinéza je zcela propocený a bude doma smrdět.

Ozzyho stint je famozní a díky jeho rozjetí tam sekne vosobáčik! Gratulace ty kojote!
Ozzy tam vydrží 26 kol a následuje last stint Pankáč. Brutálně rychlá výměna v boxu a Pankáč jede na dráhu Kopyta RC P3 SSP a ztrácíme trochu na P2 to bude fight! Nervy pracují a Pankáč za chvíli převezme P2 a jede stabilně jako magor.
Blíží se konec a já se dožaduji sundání hadrů, neboť jsem jako rezervní rider pro strýčka příhodu a žádost se zamítá! Žádám opakovaně vedení a přezkoumání žádosti ale opět fuck off! Horší jak v krásný armii…..

Čas do cíle 00:00:00 svítí LL a čeká se na průlet prvního. Je tu prapor! Sladký pocit pro všechny, erupce na pitline veliká a já uvařen se svlíkám. Zapařenej jako pařník zahrádkáře libovka ale happy!
6h Endurance Raceczech 2022 MOST KOPYTA RC P2 SSP A P5 OVERALL A TAK ŽELVA DOJELA PÁTÁ MEZI ZAJÍCEMA!
Nový kolekce týmových triček na podiu hned dostane pot, bubliny a kdo ví co ještě!
Teda opět jsem neudržel stříkanec, vrhnul sem se na špunt a než se dogratulovalo vítězům držel jsem ulítlý špunt prstem …. Něco jako zadržet ejakulaci unreal a jen co moderátor podekoval pořádně sem vítěze osprchoval! ŠESTKAŘI MAJÍ LEPŠÍ STŘIK!

Na první tým jsme neměli, díky pádu PRIo racingu to byl boj o P3. Gratulace soupeřům a taky do SBK kde pánové z Tyrex Racing – Školník, Boďan, Prochy a Stifler #1!

Je, konec zabalíme a vyrážíme domů, je středa večer a za 24h se potkáme v Brně na víkendu s Actionbikem. To zdechnu.
Doma pověsím kombinézu z okna aby větrala to nepomůže a v Brně tak zahájím druhý den večer další kroužení sušením EGONA tak se jmenuje kombinéza konkrétně EGON II mit Luftsack nebo taky Hrabě z Kačerova posměšně!

Teda paradox levá ruka a karpální tunely mě nenechají vyspat ze středy na čtvrtek, zátěž pro tělo brutální ale není čas ztrácet čas.

Čtvrtek v práci jsem jako svůj digitální otisk, údajně vypadám jako po party ale byla to spíš 6h BDSM akce.
Práce je u konce a aby mě bylo uvěřeno vystavuji pohár 6H v kanclu!
Balit nemusím auto je plné Racing bordelu jen vezmu přeprané rybano a nové trenky směr Brno.
Cesta na pohodu, laboruju, že prodám neděli tak uvidíme. D1 ubíhá a v 18:45 parkuji v koloně před dromem. Otevírám pivo a povídám si Mírou Poláchem rozhovor končí na Brno přiletěla voda a tak sedím v autě.
19:05 jsme v paddocku a box 25 je naším domovem společně s Mstyle grupou.
Za chvíli přijede Pankáč a vypadá jako po Antifestu ve Svojšicích použitě.
Hanča nás svoji dokonalostí a místním dialektem vždy obohatí.
R6 v boxu ready na pátek skupina A1 …. OMG! Tady někdo provokuje ale co dostanu oklep, co si zasloužím!
Nálada v boxu 1A, zážitky z Endurance běží a obdiv co sklízíme krása! To zahřeje!
Jdeme chvíli po půlnoci spát, vtipů a kořalky proběhlo dost ale únava je cítit a čeká nás sprint day, Endurance day a možná třetí sprint day co chci prodat.
Jdeme spát, údajně se z psí boudy ozývá nějaké chrápání a vydávání zvuku rozličného rázu a ráno se mě horní patro směje!
Se směje Hanča, s tím ji nabízím jako dar neděli! Pojď to dát pod pět minut v Brně!
Odmítá! Ona odmítla CEO offer …… dekadence
09:00 A1 jde se na věc, vyjedu s pryží z Mostu a uvidíme co to dá.
#A1 předpověď jak bude runda vypadat: MORDOR!
# PŘEDPOVĚĎ NEVYŠLA MORDOR EVOLUTION
Co bylo brutální, jak se na dráze první rundu prášil tvl ….. Andalusia hadr!

No jdeme do další rundy a vyplísním se pod 20 ale guma po smrti, nahazuji podobnou gumu ve stadiu otočení klinické smrti, v Mostě jsem Endurance odjel na gumě která po 32 kolech vypadala takto a ten zbytek z Mostu po 54 kolech vydržel v brně 2 rundy.
11:03 dostávám první vyprcání dne : Bóža: zalehni na tý cílovce jedeš tam jako dědek a zatáhni toho cemra!
Po poledni dostanu výprc č. 2 od Chuďasa za bezdůvodnou pomalou jízdu v zatáčce, že jedu a jako dobře ale pomalu.
Dvojice trenérů způsobila vyhecování. Závod 17:15 a začíná loterie s počasím. Po 14h začne chcát zachčije a pomalu to schne. Je docela kosa, příprava mokré suché. Podle libosti, na zimu otočený medium chlíf k2, teplo K1 new (tý je mě na osychající trati líto) a WET REAR nazuto 16:08 drama začíná.

Drama vodní nebude usychá to a mraky se líně povalují. Nazouvám suché a dozadu si dávám chlíf, jelikož je zima. Výměna plexi abych viděl.

Závod SBK1 a na cílovce 2x Ko motor a borci dojeli na stejné místo tohle nevymyslíš! První jen zakouřil a ok, druhý ovšem vyblil na dráhu olej.

Jdeme na věc, motorka z nahříváků dolů a já to zvoral vzadu je K1 new….. no co budu muset tahat.
P18 na gridu vedle mě Honza Šebák, za sebou Richard Bazala, Ondra Plesl kousek atd.

No to bude boj WUP LAP, startér odchází a start! Tentokrát jsem odjel na své poměry ne zcela tragicky ale polotragicky. Mě semafor prostě nejde ….hold nejsem Fábio či Jorge.Tragický starty jako žlutka….asi

První zatáčka trochu tlačenice ale odrazím útok Richarda a jedeme za sebou Šebák Honza, Patrick 99 podle kombi já a za mnou Richard….. to jeho GSXR řve jako svině píchlá řezníkem v šest ráno.

Před naší skupinou je ještě žluto černá R6 Lucas na (_I_)

Sprint na šest kol je fakt sprint, vyřeším Honzu Šebáka a vrhnu se do boje s 99Patrickem to, ovšem nebylo light verze. Má lepší výjezdy takže on mě na výjezdu a já mu to vrátím v prvním vinglu vnějškem, na rovině on a překlápění A-B on a takhle si střídáme pořadí tři kola. What a fight, teda v mezičase jsme pořešili Lucase a dáváme si fight spolu dál.

Zkouším překlápěčku na stadionu poprvé úspěšný ale v dalším kole už mě to hajzlík zavře. No nevadí tak na G mu to tam natlačí mna hrubo a vezu si ho na zádech svítí 2 laps. Daří se mě docela dobré kolo ale útok nikde, chvíli za sebou slyším motor ale potom nic.
Tenhle závod jsem potřeboval tohle mě baví! Komentátora by to bavilo. Last Lap! Hlídám si pozici a na dohled není daleko skupina s Pankáčem ale neřešitelné další 2 kola. Jelikož je to last lap tak defentivně Schwantz a Gčko výjezd nahoru, tam chybka a jedu to celé na 4ku ale díky tomu je výjezd plynulejší cílový prapor a konec dne.

Zamávám všem včetně diváků na C přišlo asi třicet neplatících ivánku kamaráde. Ale oni vědí jaký je rozdíl mezi fandím a fandím kurwa!

Box pit in, potlesk přítomných a Hanča tleská extra je tam osobáček, cíl stačil 17,9999999 a CEO tam seknul 16,7 spokojenost dnes se bude lejt! Nebýt v posledním kole ta chybka s řazením mohlo to být opakovaně ale i tak i poslední kolo bylo osobáčik také. Kola s bojem a předjížděním o setinky nebyl.
Nálada 1A+++
Actionbike hodnocení P8 bude Pokal mrdala
B4L brambora tam nic nedostanu ufff
Podium sprcha a začalo veselí v boxu.
Veselí bylo dlouhé až jsem se odebral do postele a nechal osazenstvo v boxu tlachat dále.
Spánek na notoria maxima.
Ráno nás plísní Ozzy, že nevidí tým na časomíře tak odpovědí mu je, že okupujeme postele v dodávce neboť se nám nechce na dráhu. Je pošmourný den a Endurance je v 16:25.
Snídaně u B4l je fajn jelikož na tuto akci dovezla kuchaře takže krom polévky na vyproštění jsou vdolečky, vajíčka a další zajímavé věci na snídani.
Jo někde mají energy drinky a steaky, někde nic a někdo tohle wooow jako ten nápad! Mám z B4l radost jak se do toho vrhli a lidi s nimi jezdí!

Sobotní pohyb po dráze jdu na to rundu před obědem a na stadonu mě přefrčí kawa a nastane olejové krmení …. No tohle nebude ok, pit in a zahlásím na pitline tratakum kawa ztrácí olej odpovedi je: uz je pryc ale podekovaní za hlasení tohle smrdelo opet pruserem.
Endurance tym Kopyta RC p18 bude boj. Startuju a uvidíme co bude.

Start je z důvodu bezpečnosti letmý ano u AB to má svůj důvod po události v Rijece.

Začínám topit a po cca 20 minutách mě předjede Richard a začne brutální fight kde si za kolo měníme 3x pořadí. Bylo to jak by řekl joska Kubíček na těsno, že ani savý papír by jsi mězi námi neprotáhl. No je to třetí race týdne třetí Endurance stint a prostě nejsem Canepa abych tohle dal takže s Richardem přiletím pit in kvůli benzínu oba ve stejném kole. Vysíláme pankáče a bojujeme s týmem Richarda.
Poletují kapky takže obratem přezouvám na mokré a Pankáč se protrápí na slicku. Pit IN pankáč Ace pit out.

Opatrně mám nové mokré tak ať si nenabiju tlamu. Sezonní P1 SSP B4l Endurance je jistý ale proč nevyhrát že.
Pohodově podle domluvy kroužím kolem 20ti minut, někoho potkám i 3x a následuje podle domluvy Honza Šebák na mokrých. Do konce je asi 27 minut a celkove v tu dobu jsme na P6 overall! Och och krása u Actionbiku v Endurance jsem takhle vysoko nikdy nebyl. Honza jede na jistotu a opatrně na mokru a trochu zrychlí až když ho na pitwall dořvu ať jede. No co chtěl sem vyhrát.

Je konec P2 SSP ano richarduv tym nas dal a celkove P10. Ano trochu sem nastvanej ale nevadí, teda pak jsem udělal chybu a neslyšel na pivu vyhlaseni takze Kopyta me zastoupila a prinesla poharek B4l a medaile z AB endurance.

To byl sobotni den, hezky jsme se uvařil v kombineze při přezouvani a zapařenej jak skleník jsem v tý sprše musel být delší dobu.
Chčije jako extremne, dobře pro přírodu méně pro nás ale my si počkáme. Neděli jsem nabídl k prodeji ale nakonec díky počasí sem řekl, že to zkusím pokud týpek nepřijede ale byl tolik slušnej, že to chtěl zaplatit tak jako tak.

Nedělní ospalé ráno, lezu z brlohu a moc se mě nechce jezdit ale vypadá to na osychající dráhu.
Do boxy přibereme Pokyho, který si přijel zakroužit v neděli na té osychající trati naseká 2:12 ? asi jinej gang.
V boxu panuje klidná atmosféra a 12:15 máme SSP Race na 8 kol. Postavení na roštu je totožné a smečka okolo shodná opět to bude boj o zrno.
Koukáme na race SBK1 kde Poky ze zadních pozic smahne celé pole a na umetený gumě zajede 2:07,9 …respekt! Aby neovlivňoval soutěž když přijel na neděli tak zajel před koncem.

Jdeme na race SSP, vzadu mám otočený medium chlívek na tohle počasí akorát na závod. Předtím jsem to testnul v tréninku a těch dalších několik kol to musí dát. Teda nalít benzín ať je to cajk.
Nasaju kafíčko před závodem a jde se na věc!

WUP Lap, startér odchází světla blik a jedeme. Opět hrdina startů Stratix Tragikomix aka já se v prvním vinglu pere s Richardem a spol o místo. Takže první kolo a Šebák Honza nám cukne vyřeší mě i Ondra Plesl a mě zbývá začít opět neskutečný boj s Richardem. Každé kolo si měníme pozice a občas to je o prsa jihokorejské ženy a něco o tom vím když jsem byl u jižních sousedů KLDR! Haj Kim! Teda v mezičase nás vyřeší Sádlo88 a my se tesáme s Richardem nadále. Je fajn dotírat na Richarda a zkoušet mu to tam posílat ale hlídat si musím záda jelikož vytočenou další motorku mám na zádech.

Osm kol proběhlo rychle a Richard vjíždí do cíle o 0,4s přede mnou. Závod to byl jako řemen a ačkoliv sjetá guma na šlupky tak neskutečná zábava!

V boxu oslavné pivo a potom přesun po koukání na SBK2 race – red flagged směr restaurace kde u MotoGP probíráme svoje pocity.
Jdeme si pro pohárek útěchy Actionbike v SSP za asi 13té místo? ne kecám podle všeho platz 7? to nehraje roli.

Vrátíme se zpět do restaurace na kafe a zákusek.

Souhrn týdne 738,8km na okruhu, benzínu tolik, že Gréta nebude honit asi dva roky, gum několik to sežralo a Brno extra žere gumy……fakt to stačilo letos 2x …..

1x 6H Endurance P2
1x 2h Endurance P2 SSP, P10 overall
1x SSP race 6kol P7 overall
1x SSP race 10 kol P8 overall

To je za mě, pankáč prokázal talent na rychlost a spokojenosti s týmovým sběrem pohárů!

Report je dopsán chce se mě po práci neskutečně spát, R6 dostane servis a odpočinek.

Egon smrdí! VÍTĚZNĚ!

Eventy to byly náročné a krásné, okruh v Mostě díky povrchu a zázemí strká Brno do kapsy a nutno říci oprávněně! ( v rámci restaurace to je 50-50)
V Brně to žije ze setrvačnosti ale bojím se o tu dráhu, když amatéři spálí dvě gumy za den tak je něco špatně a je to na agenturách vidět...

Ano závěrem sem to konstatoval hrubě ale je to tak.

PS.: benzín na dromu 42,9czk/litr N95 to by slo …..

PS.: poděkování Hanče za výpomoc, B4L a nápad s kuchařem který nám udělá dlabanec vč dezertu ... jo čerstvé vdolečky u boxu to je nápad za 500 Bohušu!

Celý tým letos maká a funguje, síla soudržnosti je famózní a proto jsme P1 v sezoně B4L v Endurance!

CEO KOPYTA RC vlastní rukou ILOVE HER6!

VAMOS
See ya next time

Hodnocení (3x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kubik19 (783) napsal 23.08.2022 v 14:56+1

Egon smrdí a ty seš pán! :) gratuluju super čtení jako vždy

Ppepek (2) napsal 22.08.2022 v 22:21

Jako po Antifestu ve Svojšicích

Ozzy_ (1140) napsal 22.08.2022 v 20:31+1

.... ja ti dam Ozzy remca, ty smradochu Mas bejt rad, ze o tebe mam starost

Ozzy_ (1140) napsal 22.08.2022 v 20:29+1

Nejdulezitejsi je pardale, ze nebyli zadne valhaly Poharove zne, muj osobak v Moste a Tvuj a Petanuv v Brne, atd atd, to uz je jen prijemna tecka za moc podarenym okruhovym tydnem

A co ted, Slovac, Pannonka, Rijeka, nebo Italie

Hančaa (161) napsal 22.08.2022 v 19:40

Pěkně se to čte, ale ještě líp prožívá živě!
#KOPYTARC4EVER


Pokalové žně



Klid před bouří...

Nezaprší a nezaprší!


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist