Honda CMX500 Rebel (2017)

Vlastník Pupi04
Vloženo 8.9.2017
Aktualizováno 25.4.2023

Vloženo: 19.08.2022, Uskutečněno: 12.08.2022, Stav tachometru: 27176 km, Zhlédnuto: 32x

Venku nádherné počasí, slunečno (někdy až na padnutí). Co s víkendem? No to je přeci jasné! Hurá ven...
Tak jsem si v těchto třech víkendových dnech udělal výlet po českém kraji. Nejdříve jsem se přesunul blíže k místům, které jsem chtěl postupně navštívit. Našel jsem si ubytování v Mělnickém Vtelnu. Příjemný manželský pár, který mne pohostil večeří a i došlo na lahodný mok. Ráno po snídani jsem vyrazil na cestu. Byla sobota a tak se některé události odehrávaly jinak, než jsem si myslel. Dojel jsem do Hořic. Pozoruhodnou stavbou s bohatou sochařskou výzdobou je Masarykova věž samostatnosti na vrcholu Hořického chlumu (407 metrů n. m.), sloužící jako památník obětem světových válek i jako turistická rozhledna. Bohužel jsem se tam nedostal. Právě toto odpoledne probíhaly závody na okruhu ve městě a všechny ulice kolem byly uzavřené. Tak po malém občerstvení na náměstí jsem vyrazil na další místo v mém pomyslném seznamu. Když jsem byl poblíž Jičína, tak jsem si vzpomněl na malou postavičku z domku pod věží v Jičíně, kde bydlí švec Rumcajs. Našel jsem ševcovnu, ve které byla celá rodinka (Rumcajs, Manka i Cipísek), nedaleko pod Valdickou bránou. Z Jičína to byl již kousek na místo, kde je vodní dílo Les Království. Zde jsem si odpočinul, udělal několik fotek a posilnil se v blízké restauraci. Protože už se blížil večer, rozjel jsem se k bratránkovi do Benešova nad Ploučnicí. Také motorkář. Něco málo jsme popili, pojedli a ... šli spát. V neděli jsem už měl jen čas na to, abych dojel domů. Přesto jsem se ještě cestou zastavil na chvíli v Žatci.
Po příjezdu domů jsem si říkal, že jsem vynechal jednu zajímavou stavbu: Vojslavický most
Tak to jsem nechtěl nechat jen tak. V pondělí a v úterý jsem udělal, co jsem musel. No a ve středu jsem již zase seděl na motorce a s Rebelem jsme se vydali směr Humpolec. Most je zajímavou technickou stavbou. Jsou to vlastně mosty nad sebou. Původní dříve postavený slouží jako silnice III. třídy mezi obcemi. Druhý má mostovku asi o 12 metrů výše a je to dálnice D1. Dole pod mostem teče Želivka, která mě vůbec nepřipadala jako zdroj pitné vody pro Prahu...
Za čtyři dny najeto asi 1070 kilometrů.

SlimM (48) napsal 01.09.2022 v 07:37

Hezké. Ten most mě teprve čeká.

DeaDDream (13) napsal 23.08.2022 v 23:01

• 2023 novoroční

Jako mnoho dalších (y) jsem dnes neodolal a sedl na moto ... Počasí jak vymalované, jasno a teplo. Co víc si přát na cestu :-DD okolo komína. Najeto cca 82 kilometrů, dost na to, aby si člověk provětral hlavu.https:/

Vloženo: 01.01.2023
    Uskutečněno: 01.01.2023
  • Říjnová vyjížďka

(..a snad ne letos poslední :-DD ) Dneska jsem určitě nebyl sám koho napadlo vzít z garáže svého "mazlíka" a vyjet ven provětrat si hlavu. Najeto cca 200 kilometrů za krásného odpoledne a v doprovodu kamaráda. Cestou js

Vloženo: 30.10.2022
    Uskutečněno: 30.10.2022
  • druhá cesta Českem

V sobotu dopoledne jsem vyrazil na cestu, kterou jsem si v týdnu naplánoval. Inspiraci jsem čerpal zde, na stránkách deníků ostatních motorkářů. Nějak jsem si body poskládal za sebou, ale tak, abych měl trasu bez zbytečn