Silný motocykl klasického střihu s 52 kW výkonu. S čelním plexi a 3 koženými kufry. Pětirychlostní převodovka. Kultivovaný, hluboký zvuk. Původem dovoz USA.
První dojmy - Napoprvé mi motorka padle lépe pod zadek než do ruky. Snadno se na místě nebo při pomalé jizdě převažuje - 350 kg. Chce to to cvik. Jde za plynem. Boční vítr ani proudění od náklaďáku ji nerozkýve. Nutno zvyknout na blinkry. V některých režimech sami vypnou, ale např. přejíždění mezi pruhy je nutné ručně vypnout.
Motorku bych doporučil pro - Statnou postavu na pohodové jízdy po okolí, žádné divočení.
Recenze
Stroj jsem si vybral na první pohled a na pohodlný posez pro statné tělo. Mám jej 2,5 roku a zatím mám najeto 23 tis.km. Po natrénování manipulace je ovladatelnost stroje výborná jak na místě tak i za pomalé jízdy. Při normální jízdě sedí motorka jak přibitá, jakoby jela sama. Ostré zatáčky i vracečky zvládá dobře. Rovnoměrné rozložení výkonu a momentu umožňuje plynulou jízdu i ve městě nebo k koloně a také solidní zrychlení. Na dálnici však již při 120 km/h se projevuje proudění větru - nemá aerodynamický tvar.
Zadní kufry jsou umístěny nad výfuky, které je ohřívají. Po nějaké hodině je náklad ohřátý i v zimě.
Optimální pro jízdu na dobrém asfaltu na běžných silnicích, nejlépe v horách.
Pro cestování je pohodlná, dostatek úložného prostoru, horší jsou dlouhé přesuny po dálnici. Objeta půlka Polska a část Alp.
Pěkný ,mi je líto že nemám ty drátové kola.
Super strojovna At slouží
Parádní Haryk ,přeji pohodu v sedle.
Hezký stroj přeji mnoho šťastných km