Po litrovým enduru příjemná změna.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 690 Enduro R: poměr cena výkon
První dojmy - Moje první dojmy byly především dobrý pocit z úžasné ovladatelnosti, lehkosti a výtečného zátahu od spodu. Motorka dělá přesně to co od ní čekám, má líbivý design, je jednoduchá, účelová...
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce univerzální stroj
Recenze
Co napsat. Po litrovým enduru (Cagiva Navigator) a ještě předním menším enduru (Honda 650 Transalp)jsem chtěl změnu. Něco univerzálnějšího, s čím budu moct prohnat i nějaký ty polní a lesní cesty, co je jednoduchý na údržbu, lehký, ovladatelný a přesto dost silný, aby na tom mohli jet dva lidi a nebyl jsem pozadu v běžným silničním provozu. V úvahu přicházeli jednobuchy kolem 650 ccm. Tyhle motory (ať si říká kdo chce co chce) jsou už za tu dobu přece jen docela vymakaný a dá se s nima jet i delší trasa bez obav z velkých vibrací. Po dlouhém hledání jsem se rozmýšlel mezi KTM 690 enduro a XT 660 Z. Zlatá je však vždy ta střední cesta a tak mám nyní v garáži eRko. A jsem spokojený. Motorka splňuje všechny moje představy co do poměru váha/výkon. Laďáky a powercommander též pár koníků přidají plus ten zvuk! Paráda. Nad 130 km se motorka díky své váze však cítí trochu nejistě, ale nikdy jsem neměl závodění v krvi. Ještě mi zbývá nějaké to ladění tipu padáky, kryt pod motor a bude. Každopádně univerzální motorka existuje a ne že ne! Jen musí člověk hledat.
Dobrá volba...