PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 X (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JeyJey80
Vloženo 29.12.2016
Aktualizováno 20.3.2020
Zobrazeno 2 397x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Ladění výkonu... xD

Vloženo: 29.12.2016, Uskutečněno: 29.12.2016, Zhlédnuto: 61x


Brouzdal jsem netem a natrefil na skvělou německou stránku Off The Road, kde je kompletní sortiment pro XT 660 X,R,Z. A tak jsem si řekl že si udělám radost a koupil jsem si tam DNA filtr a věcičku nazvanou Dynojet O2 Optimizer. V recenzi jsem mluvil o cukání, což je skutečně někdy problém, narazil jsem na udělátko co poladí poměr palivo/vzduch tím, že se napojí na čidlo v airboxu a nastaví se nižší teplota, tím dává motorka bohatší směs (kvůli emisím běží dost chudě), problém ale nastal v tom že ročníky 2007 a výš už mají 2 okruhy palivové mapy, jeden uzamčený, do 20% plynu a pak otevřený.
Právě v tom otevřeném funguje výše zmíněná úprava, jenže cukání se projevuje hlavně při malé dávce paliva, a na to právě slouží O2 Optimizer, napojí se mezi lambda sondu u motoru a zaručí, že se hodnota palivo/vzduch přiblíží nějaké rozumné hodnotě. To má za následek eliminaci cukání.

Do jisté míry to funguje, cukání skutečně ustoupilo, ale stejně se projevuje když je motor studený, i samotná koncepce motoru 1V + stříkačka + vysoký zdvih napovídá, že se cukání nelze zbavit na 100%.
Ale aspoň je možné to minimalizovat.

**EDIT**
Nainstaloval jsem i věcičku zvanou Kev´s Fuel Mod, návod se dá sehnat na netu a funguje jako výše zmíněný oblbovák čidla teploty, odzkoušeno a prověřeno, vše funguje. Pokud by měl někdo zájem o bližší informace, klidně napište.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bruno_B (0) napsal 05.04.2020 v 22:49

Ahoj, prosím Tě kde jsi sehnal návod na výrobu Kevs fuel mod? Byl bys případně ochoten za úplatu vyrobit ještě jeden? :) Díky za odpověď

JeyJey80 (0) napsal 31.12.2016 v 07:52

Jo to věřím, ale jak říkám, úprava paliva mi dost pomohla a je to nejvíc poznat při stálém plynu kdy prostě tak necuká aby to otravovalo, a karburátor by 100% pomohl, o tom žádná :), ale "skvělá" EU nám dala emisní normy, tak se ucukejme k smrti :D

hrnous (-3) napsal 30.12.2016 v 18:31

Ono to práskání dělá z části i v některých buňkách až neskutečný předstih.. takže se to po palivové cestě nikdy nepodaří eliminovat.. Teda podaří.. frknout tam kvalitní mechanický karburátor.. možná příští rok připravím how-to..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Kuriozitka

    Jednoho dne jsem si tak jel kolem brněnské přehrady, přidal jsem plyn a ejhle, rána jak z děla a hlubší zvuk... Zastavil jsem a zjistil jsem že mi něco chybí na výfuku :D Odletěla mi koncovka a zůstala tam díra jak do p

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.12.2016
    Uskutečněno: 29.12.2016


TOPlist