Honda VFR 1200X Crosstourer (2014)

Vlastník fantomaz
Vloženo 25.4.2016
Aktualizováno 25.4.2016

Výhodná koupě - rozvod (ne můj), rychle se rozhoduji, líbila se mi barva - jsem býk, a taky origo adventure sada (za kterou bych osobně nikdy takovou astronomickou částku nedal).

Motorka koupena od jiný prodejce

První dojmy - První jízda z Jihlavy do Liberce byla skvělá, pršelo až do Nymburka, ale mokré jsem měl jen špičky bot. S každým kilometrem co jsem se blížil k domovu jsem si v duchu říkal - dobře si to chlapec vybral !.

Motorku bych doporučil pro - Já mám 180/95 kg, pro nižší a tenčí chlapi nedoporučuji - nedej bože pro ženskou !!, i když rád bych takovou potkal.

Doplňky na motorce - adventure sada honda vfr crosstourer 1200 x

Stroj jsem si vybral proto, že mi to na pohodové cestování připadalo vhodné, samozřejmě, že recenze majitelů jsem před koupí také nastudoval, takže jsem zhruba věděl do čeho jdu. Při srovnání astronomické částky za pořízení nového stroje - no víte kterého myslím - ten s tím větrníkem ve znaku (nebudu ho jmenovat konkrétně, abych tyto majitele neurazil), a to prostého holátka, které bych logicky chtěl dovybavit o užitečné věci za další astronomickou částku a ještě kdybych chtěl vytunit dalšími kryty a možná i kryty krytů...No a kdybych snad chtěl tuto nejlepší z nejlepších motorek na světě (která uvázla ve vývoji v poválečných letech druhé světové války), koupit jako ojetou za tak čtvrt mega, tak by měla nájezd cca 80 tisíc a rok by to byl cca 2008 - tak to mi hlava nebere ?! Tak to byla jen taková odbočka, teď zpátky k Hondě - jak již jsem se zmínil jízda je skvělá motor, brzdy podvozek vše OK, nebudu to chválit to bych nosil dříví do lesa. Se spotřebou je to horší, žere to jak automobil střední třídy, ale co bych tak čekal - 130koní asi 3.5 l jako skůtr žrát nabude. Na tu zde uváděnou spotřebu 5,84 l/100Km se dostanu tak leda na hóóódně dlouhé dálnici. Kde se motorka cítí nejlépe ? - no za mě to asi budou silnice jakkoliv dlouhé, určitě né město a už vůbec né terén ( motorku jsem měl sotva týden s cestou a už jsem si sní lehnul !! Jel jsem na lesní cestu, klouzlo mi zadní kolo zastavil jsem, chci dát nohu na zem a zjišťuji, že moje levá noha je krátká ! - motorka ležela než bys řekl švec - a nejhorší je, že to člověk sám nezvedne ( nejsem úplná třasořitka) musel jsem sehnat chlapa aby mi pomohl to dát na kola. Takže z toho plyne - já osobně už s 300 kilovou krávou CROSSit nebudu. JÓ dopředu - to se to jezdí, ale rozmyslet si kde zastavím to už chce fištróna...

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 21:21 10b.

Myschan
Myschan napsal 02.05.16 v 16:30 10b.

Bacha na plotýnky při zvedání motorky. Posílám 10 a gratuluji k výberu

dydzej
dydzej napsal 30.04.16 v 19:26 10b.

dobrej kauf, zvednout se to dá jen se člověk musí nabudit (slušně řečeno) a technicky správně a opatrně ne jak kolega do rybníka http://zpravy.idnes...430_132041_krimi_bse

Kozel74
Kozel74 napsal 30.04.16 v 17:53 10b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 26.04.16 v 07:03 10b.

Velká gratulace
Moooc pěkná hondička
Zvednout motorku je potřeba se naučit -občas se ti to bude hodit
Já tu s krytem na kryt zvednu skoro bez problému