(více info v přechozím deníku) Tak nakonec jsem zvolil náhradní plán - píst jsem srovnal a vypiloval drážku jehlovým pilníkem, dal jsem zpět starý pístní kroužky, který jsem před rokem naštěstí schoval - ty nový pístní kroužky ani nešly sundat z pístu a hned se lámaly... Ty starý pístní kroužky byly hezky pružný. Dal jsem i starý segrovky pístního čepu a nový pístní čepy. Z klikovky jsem vylovil zbytky pístního kroužku magnetem z harddisku (velmi silný) a vyfoukal kompresorem, kterej jsem si teda konečně koupil když už bylo potřeba (páč jinak vyndat motor nebo odvézt Džawu na vozíku k taťkovi a to jsem si radši konečně koupil ten kompresor). Složeno, Džawa jede, lehce zvoní v levým válci (v tom rozbitým), jednou střelila do výfuku až ten kryt koncovky rupnul - předpokládám, že to je tím, že ve válci je teďka rýha a přepouští se tama palivo i když by nemělo zrovna. Jinak Džawa jede, jede svižně jako před tím. Ujel jsem zatím cca 20km a nic se nekouslo, takže to vypadá, že jsem ty zbytky pístního kroužku z klikovkové skříně vyndal všechny. Uvidíme, co to dál udělá.
No a důvod proč jsem to dělal takto je ten, abych věděl, jestli to odsere i klikovka. Páč by bylo blbý vozit to do Šardic (40km a poštou fakt ne) prvně válce na výbrus a po opětovným dovozu a složení ještě půlit a klikovku. Tak teďka zjistím, jestli tam náhodou nepovezu obojí najednou Nebo když to pojede, nechám to tak do zimy a budu to řešit pak.
Vlastník | Deyva | |
---|---|---|
Vloženo | 2.3.2016 | |
Aktualizováno | 4.6.2019 | |
Zobrazeno | 1 618x |