PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 450 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _zdenda_
Vloženo 29.1.2016
Aktualizováno 29.1.2016
Zobrazeno 1 129x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4


Vloženo: 15.09.2016, Uskutečněno: 15.09.2016, Stav tachometru: 52 km, Zhlédnuto: 8x


Pravidelná údržba, tentokrát trochu větší servis:

- nastavené ventilové vůle - dělal jsem to na bergovi poprvé, tak doufám, že jsem to moc nezvrzl. Ale když jsem to měřil tak jsem měl problém protáhnout i jen 0,05mm měrku, to není moc dobře.
- nová fajfka a svíčka. U původní fajfky byly potrhané těsnící gumy a ve fajfce byl bordel.
- nové hadice k chladiči. Zjistil jsem, že je vykuchaný termostat a přerušený malý chladící okruh. Objednal jsem nový termostat. Dal jsem zrovna novou chladící kapalinu - do té staré už byla několikrát dolévána destilka.
- nový zadní blatníček.
- namontován nový spínač přední brzdy, opraveno zadní světlo - zatím s trochou letování, nastavování přerušených drátů a vynechání rozpadlé objímky žárovky. Zároveň jsem objednal novou kabeláž a objímku zadní žárovky.
- namontovány nové stupačky - rally varianta z KTM990
- opravena hrazda na roadbook + montáž RB, ICO a všeho co k tomu patří. Tlačítka k ICO jsem dřív měl pod levým zrcátkem, ale při posledním držkopádu mi zrcátko rozbilo displej navigace, takže jsem tam místo zrcátka dal jen šroub (M10 s jemným stoupáním 1,25mm).
- na řidítka jsem našrouboval přípravu na uchycení tlumiče řízení

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dovolená v Chorvatsku

    Minulý rok jsem si užil jako dovolenou rally na LC8 v Chorvatsku, letos jsme tam vyrazili na dva týdny do hor jen tak na lehkou turistiku. Našli jsme si penzion v Garjaku u jezera Peručko, motorky jsme vzali na vleku. Ně

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.05.2017
    Uskutečněno: 28.05.2017
  • Ztracený šroub předního brzdového třmenu

    Zrovna jsme se přesunovali směrem domů, vjel jsem ze silnice na rozorané pole. Už jsem bral za plyn abych to trošku rozjel a najednou kovový rachot od předního kola. Po zastavení jsem zjistil, že jsem vytrousil spodní š

    Typ: Oprava
    Vloženo: 17.10.2016
    Uskutečněno: 17.10.2016
    Tachometr: 64km
  • Přetěsnění víka motoru a nový ventilátor

    Posledních pár vyjížděk jsem vždy přijel s motorem a zadním tlumičem totálně poblitým olejem. V horní částí těsnění levého krytu motoru tekl oleje proudem, musel jsem vždy půl deci až deci dolít. K výměně je třeba povoli

    Typ: Oprava
    Vloženo: 01.10.2016
    Uskutečněno: 01.10.2016
    Tachometr: 60km
    Komentářů: 1x


TOPlist