po zjištění, že zadní ložiska jsou na sračky jsem si udělal nerez rozpěrky aby vydrželi ložiska o něco déle.
EXC dostalo nový papuč EF-07, C-12 vydržela 50 MTH to samé co origo pneu. Dále dostalo novou krabičku na spínání ventilátoru, protože ta původní neuměla sepnout ventilátor po zdechnutí a následném nastartování což je k ničemu. Takže z ebay nová chytřejší krabička a nové sice menší, ale dva výkonější ventilátory, pač mi ten jeden velkej nestíhal chladit.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
První rok 2016
výměna origo zadní pneu po 54,1 mth za Mitas C-12 SPEEDY CROC.
výměna převodového oleje 3x
výměna vitonových okroužků
urvaný kábl od tachometru u třmene brzdy - opraveno
cena asi 1600,- kč
najeto 62,
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.12.2018 |
Uskutečněno:
| 06.12.2018 |
-
I na našich malých kopcích se dějí velké věci. Nechápal jsem to, ale při sjezdu jednoho kopce se mi bloklo zadní kolo a nepovolilo. Po dojetí dolů konstatování kámoše, že jsem uvařil brzdovku. Kotouč a třmen horký a zako
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.05.2018 |
Uskutečněno:
| 26.05.2018 |
Tachometr:
| 2000km |
-
Takže konečně jsem zrealizoval instalaci ventilátoru z PC 120x120 + z číny objednaný malý budík na měření teploty kde jde nastavit v kolik °C má spínat i v kolika vypínat. Poslední věc co mi na EXC schází je startér, al
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 11.04.2018 |
Uskutečněno:
| 11.04.2018 |