PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mate
Vloženo 26.8.2015
Aktualizováno 10.9.2015
Zobrazeno 4197x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Může mi admin tohoto serveru vysvětlit podmínky proč je nutné pro vložení motorky vypisování jakýchkoliv zkušeností, postřehů atd? děkuji

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: obyčejná vidlice bez možnosti ladění, zadní tlumič bez možnosti ladění, menší výkon, jeden kotoč na předku.

První dojmy - xxx

Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv ...

Doplňky na motorce - Cestovní plexy s deflektorem, padací rám, přídavná světla, kryty pák, hodiny, GPS, potah nádrže + tankvak od Bagster, 12V zásuvka, rolny pro zvedák, nosiče pro 3 kufry, 3x kufr kapa 45l.

Recenze

V poměru výkon/cena/pohodlí, nevím, ale lepší moto ve své kategorii jsem prostě neobjevil.

2004 - 2007 Honda CBF 250 najeto 30.000 km
2007 - 2014 Honda CBF 500 najeto 60.000 km
2014 - Versys 650 (za rok najeto 10.500km)

Nerad vypisuju postřehy tohoto typu, ale třeba někomu pomohou v rozhodnutí.
Mě to stálo jen "finanční" zkušenost.
Budu psát o SW Motechu (respektive o jejich dvou produktech.
První : padací protektory SW Motech.

Odkaz pouze ilustrační, jedná se o tento model : http://www.motech.c...-650-08-p-42516.html

Montáž dle návodu hodnotím za -2. Odstrojení originál dílů a jejich nahrazení nosným rámem samotných protektorů proběhlo myslím v celku dobře, vše sedělo kde mělo, nemuselo se nic až na klakson upravovat. Samotná montáž sliderů proběhla také dobře. Gumový doraz mezi rámem a sliderem je mírně nad osou a pár milimetrů od něj. Design sliderů hodnotím za 1. Kdo odmítá trubkové bludiště, bude nadšen. Cena oproti trubkám je také velmi příznivá. Tím výčet kladů končí.
Máme za sebou reálnou zkušenost "ochrany".
Pád v pravotočivé zatáčce za mokra při rychlosti 20 - 25Km/h Dalo by se říct, skoro kroková rychlost alá tvrdší pád ze stojanu.
Slidery jsou dostatečně v úhlu a tak to moto neodnesla nijak zásadně, leč...Nosný rám slideru je na odpis. Nevratná deformace o cca 10 - 12mm. Zcela na tvrdo se narval na samotný rám motorky a kotvící prvek v onom gumovém dorazu i při takto banálním pádu stihl zlehka promačknout samotný rám motorky v oblasti identifikačního štítku motorky.
Nechci domýšlet funkčnost při 60Km/h
Absolvoval jsem před lety pád na CBF 500 v 50 - 60km/h s ochraným rámem, výsledek malá deformace rámu u spodního ukotvení pod motorem a nutný nástřik odřeného rámu, ale dál mohl plnit svou funkci. Porovnání tedy mám.
Pokud bych mohl skromnou radu, těmto protektorům se vyhněte. Rám je rám, snad nehezký, dražší, ale není na vyhození po jednom pádu ve dvacce.

Druhý výrobek který mě též poněkud vyvedl z opojení že soudruzi u SW vědí co dělají jsou přídavná světla.
Zde ilustrační odkaz: http://www.motech.c...50-0709-p-50130.html

Opět začnu montáží. Samotný držák sedí jak má a není třeba nikde nic ladit. Vedení elektriky je trochu oříšek, snad bych jednu větev (u mě levá) udělal trochu delší na kabelu. Návod co se týče posledního volného kabelu nic moc. Není zcela zřejmé co s ním. Prostě info "připojit na + kabel ve spínací skříňce" považuji za oříšek. Versys a spínací skříňka?? Kdo to bude rozebírat?? Nakonec jsem zvolil + kabel pro zadní koncové světlo. Zapíná se klíčem, což je hlavní nutnost. Funguje to. První problém budete mít při první výměně prasklé žárovky. Kabel do těla světlometu je veden skrz silikonovou průchodku. I když kabel namažete silikonem, stejně jí utrhnete jako já a nemyslím si, že bych byl levej. Soudruzi holt nedali stahovací průchodku kterou si povolíte, ale tento nesmysl. Takže nahrazeno šroubovací. Druhý problém je v konstrukci samotné paraboly. Po odšroubování krytu čočky zjistíte, že samotná parabola je ještě utopena cca 10mm od hrany. To by nevadilo, ale připojovací konektor halogenu H3 se do zbytku těla né a né složit zpět. Nakonec se to povedlo, ale...po 20km zhaslá světla. 10A pojistka v tahu. (zkusil jsem celkem 3 další, se stejným výsledkem v momentě zapnutí světel) při vracení konektoru H3 halogenu se "někde" udělal šluš. Takže si to světlo rozeberete znovu a pokud jste průchodku neutrhli poprvé, teď se to už povede na tuty. Přitom by stačilo, aby tělo samotného halogenu bylo o 15 - 20mm delší. A bylo by to s reservou tanečního placu. Prostě konektor typu "faston" je dlouhej.
Vyřešil jsem to 8mm distancema pro plošné spoje a parabolu halogenu vysunul o tuto vzdálenost do předu. Jistě, přišel jsem o spočítaný kužel světla vycházející skrz čočku světlometu, ale potřebuju funkční věc. Teď je světlo více tažené do stran.
Třetí a zatím poslední "závadou" je prasklá čočka na jednom světle. To že se světla v letních měsících asi nebudou přes den moc použít...no, nečekal jsem to. Ale jejich teplota je skutečně subjektivně hodnoceno za hranou dlouhodobého používání. V kombinaci malého prostoru/tepla/chlazení za jízdy je prasklá čočka jednoho světla asi zářnou ukázkou že tohle se asi moc nepovedlo, nebo jen vadný kus?? Nevím, na mě je to velmi, ale velmi nešťastně vyrobená věc.

Od SW Motechu mám 2 věci, zde zmíněné, obě stojí slušně řečeno za velké prd. Od "značky" a při cenách jaké jsou jsem očekával poněkud promyšlenější výsledek. Tolik můj postřeh.

PS: nakonec jsem vyměkl, a vyndal z parabol stínítka, když nic, tak se aspoň zlepšil osvit vozovky před kolem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mate
Mate napsal 08.05.18 v 18:03

Doplním stav věcí kolem Versyse. To že se v 11.000 km vysral řetěz (kousl se jeden z článků) podotýkám, že jak se starat o řetěz vím. Nad tím jsem mávl rukou a zacáloval novou sadu za 4500,- . Co na tom, že moje stará holka od Hondy, měla měněnej řetěz až v 38.000 km a že ten dostával čočku. Nicméně v tento moment (flákal jsem to) má za skoro 4 roky najeto 22 tis a nějaké drobné...potud dobrý. Snad až na drobnost, že jsem z práce nedojel domů. Motor bez jakéhokoliv varovného signálu prostě na světlech zdechl. No a jak to tak bývá, už jsem ho nenatočil. Střiky naběhli, ale nic. Když to škytlo, tak sotva na 1 - 1,5 vteřinu a konec, zablikala kontrolka a konec. Takže...jak to říct kulantně? Jsem nasrán? Pamatuju na opovržlivý pohled a koment p. Sarkanyho od kterého Versys je kupován, jak se né zcela přívětivě vyjádřil o mé Hondě (CBF 500) jak je to dávno X krát technologicky překonaný motor a jiné...prostě jsem vlastně doposud ani nejezdil na pořádné motorce. Fajn, ale tu zasranou Hondu, jsem nikdy netlačil a nikdy za 8 let nebyla v servisu s poruchou. A to má za sebou X krát Alpy, Chorvatsko, Německo, Itálii, Rakousko, Čechy...

Geodet
Geodet napsal 10.09.15 v 21:34 10b.

Tenhle typ Versyse se mi líbí nejvíc. Skoro jsem ho taky koupil.

stihlmen
stihlmen napsal 30.08.15 v 18:40 9b.

Je vidět, že jste nezkusil "malýho stroma". Ale tím neříkám, že Versys je špatný.

Více komentářů



TOPlist