PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martin_MZ
Vloženo 23.8.2015
Aktualizováno 23.8.2015
Zobrazeno 2 316x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


simson už mi nějak nestačil ... vlastně nestačil mi nikdy :D byl čas jít o nějaký ten krok dál

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/640: bylo to psíš o tom která se naskytne dřív za rozumnější prachy

První dojmy - no ze simsona jsem si sedl na MZ 2,7 kW oproti 15,5 kW ... co víc dodat :D oproti simsonu raketový zrychlení kotoučová brzda co i "brzdí" nehledě na komfort :-) najednou není problém jet víc jak pár KM od domu aniž by mě nebolela prdel :-)

Motorku bych doporučil pro - po simsonu určitě dobrá volba pokud se člověk necítí na silnější nebo pokud nemá zbytečný finance navíc jako jsem neměl já :-)

Doplňky na motorce - řidítka s hrazdou, jiná zrcátka, sundaný zadní blatník a předělané uchycení zadního světla spolu s SPZ

Recenze

po simsonu to byla volba buď 251 MZ nebo jawa 350/640 ( na 6ku nebylo ) chtěl jsem spíš MZ ale v tu dobu (studium) jsem spíše jen koukal jaký krásky se prodávají ... a najednou z čistýho nebe inzerát zde na motorkářích MZ ETZ 251 za tuším 7tis ... hned jsem volal ke konci týdne jsme pro ni jeli bylo jasné že bude mít svoje mouchy ale to bylo jedno hlavní bylo že vše fungovalo a měla papíry a pak to začalo ...

první závada:
všechno začalo prkotinou vypadávalo plynový lanko z rychlopalu jelikož originální aretace nebyla ani z venku .. a v rychlopalu byl strženej závit ... vše vyřešeno novým pouzdrem a výrobou nerezových závažíček

druhá závada:
po zimě jsem vytáhnul motorku s tím že teda zahájíme sezonu ... no nechytla následovala kontrola jiskry svíčky a vyčistění karburátoru jenže motorka sice jela ale jen chvíli ... čekal jsem obdobný problém jako maj simsoni snímač otáček ... tak jsem sehnal nový zapalování snímač vyměnil a problém přetrvával ... po dlouhém laborování jsem zjistil že nastavuju karburátor "špatně" na moji MZ je karburátor z jiného modelu ale taky bvf takže jsem měl špatně nastavenou jehlu problém vyřešen mohlo se na první jarní výlet

třetí závada:
hned ten první jarní výlet :D :D :D :D :D
vyrazil jsem s kámošem udělali jsme si cca 150km vejletík okolo komína a když jsem se vracel domů kousek před obcí mi začala jakoby prokluzovat spojka jak kdybych ji mačkal ... značně v rozpacích jsem teda dojel domů motorku chcípnul a šel pro tátu ať se jde kouknout ... no motorku už jsem ani nenašlápli ... po prolezení fora jsem šel vyměnit spojkový lamely vypustil jsem olej sundal víko a spojkový koš na mě doslova vypadnul ... viděl jsem jen stržený povrch kuželu na klice i v koši a došlo mi že to je ta "méně pravděpodobná" verze problému ... takže nová klika i koš ...

čtvrtá závada:
klasika MZ vycucala baterku a bez baterky co ? no nejede ... první znamení bylo když začala kuckat znamenalo to vypnout světla a rychle domů pokud jsem nestihl tlačení mě neminulo a nic příjemného to nebylo ... výměna regulátoru proběhla úspěšně za regulátor ze škody 120 od prvního našlápnutí dobíjela bezvadně a díky silnějšímu dobíjení se dá naladit nižší volnoběh

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
michal-15
michal-15 napsal 26.08.15 v 18:52 10b.

pekenj stroj a pekne napsali davam 10b

fery251
fery251 napsal 26.08.15 v 18:50 10b.

Super, taky vzpomínám...

sikec001
sikec001 napsal 24.08.15 v 23:19 10b.

proti JAWĚ je MZta fakt svižnější první trhači asfaltu 90tek samo-že proti jawině nic nemám, to je zas jiná sorta... ;)

Více komentářů



TOPlist