Nikdy jsem nemel dve motorky najednou a ted je mam.
Vedle Caponorda, kteryho jsem sem ještě ani nevlozil, jsem mel porad chut na něco jak bych tak řekl "pro takový to domácí žvýkání", a hlavne něco co stoji par penez a udela hodne radosti :)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Najdu inzerat při pravidelnym prochazeni bazose, motorkaru, motoinzerce a ještě mozna sbazaru. Cumim na to a rikam si, "neblbni!!!" Ale je nadherna, vybavena, není daleko... Dva dny o ni premyslim. Pak u inzeratu pribude poznámka - od 20. do 30. jen SMS/email. Dedukuji, ze majitel nekam odjizdi. To se mi nelibi. Je 15:15 a ja zvedam telefon... Je 17:30 a ja jsem na miste, je 18:15 a s podepsanou kupni smlouvou odjizdim z Prahy domu na sve nove/stare motorce. Zkusebni jizda probiha az ted, takze zjistuji ze to brzdi (ale opravdu skvele), blika, sviti, troubi, zrychluje, tlumi, spojkuje a především krasne zni. Po ceste zjistuji ze funguje i prepinani rezervy. Jsem nadsen, prijizdim ke kámošovi naprezentovat prekvapeni. Dostavam pochvalu (od Hondare zvlast potesi) za super nakup. Pak pokracuju domu a schovavam pod plachtu (garaz teprve postavim).
Motorku bych doporučil pro - Musis mit rad poctivy stary stroje a nebyt pohlcen jen tim, co je high-tech. Musis byt trochu klasik a musíš vedet co znamena slovo retro. A pokud preferuješ znacku Honda, říká ti něco pojem kardan a meris min nez 185cm, muzes byt vhodnym majitelem modelu NTV Revere 650 ;)
Doplňky na motorce - Jinak na motorce je pekny nerezovy vyfuk, který sice není original, ale sluší ji snad vic nez original, dodava krasny zvuk hlavne při brzdeni motorem, to je fakt narez.
dále je tam kufr GIVI, bocni pevny brasny Lojzo, centralni stojan (demontovan), zajimave reseny vetrny stitek (o180° otocenej nevim u ceho) - uz nahrazen nocym lepe padnoucim Puig. Novy kozeny potah sedla a od předchozího majitele jsem dostal palubni literaturu, která v takovym objemu kolikrat není ani u zanovnich aut !!!
Recenze
Revere jsem si poprvé zkusil před 15 lety v pujcovne, pak ještě o rok později. Tenkrat, kdy jsem vlastnil pouhou 125ccm, to byla pro me pecka, pak nasledovalo obdobi, kdy bych na to nesedl a ted prislo obdobi, kdy na motorku nemam moc casu, ale chtěl jsem něco pro radost, na lesteni, na obcasny proprdeni se mestem a lehce za město.
A taky z nostalgie urcite.
Cim vic starnu, tim vic obdivuji stare fungujici a hlavne udrzovane stroje. Nevim jestli je tohle nejaky začátek sberatelstvi. Ale citil jsem ze se musim v tomto ohledu nejak uspokojit a koupit si něco co ma dusi, nebude narocny, nepodlehne jen tak mode..
Bavi me i po 15 letech co jsem to poprvé ridil, i když tenkrat to bylo před 20kily :)
Jediny, co moji postave moc nevyhovuje, je prilis mala vzdalenost mezi sedadlem a stupačkami.
Při ceste z Prahy (bohužel jsem musel zvolit D11), jsem trpel. Jednak patecni provoz, luftaci a Polaci cestujici na vikend stylem "kdy uz tam budeeem", jednak trochu bocni vitr... A malej neprilis vykonnej nahac. Ale v pohode 120-140kmh.
Tankoval jsem 16 litru do plny nadrze po ujeti cca 10km na rezervu.
28.6. 2015 - prvni vyjizdka ve dvou, neskutecny prekvapko, motorka je prijemna, klidna, podvozek ideal na okresky - cestovni rychlost do 110kmh - kochacka a nedelni uspokojeni :)
17.4. 2016 - prodáno a s láskou budu vzpomínat ! Důvod ? No pokud bych měl jet dál, tak to pohodlí je na mou postavu menší. Nicméně já dál stejně nepojedu, ale opět mě přepadla touha zkusit "etwas anderes"
Mám rád tyhle a podobné stroje, fakt mají duši a pořád umí hodně nadchnout Loni jsem ženě koupil Suzu GS 500e a mám podobné reakce a pocity jako ty
Pecka, tak ať ti jezdí kámo :)
Staší ale zato pohodová a hlavně velmi spolehlivá motorka.Dobrá volba.