PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650 Bandit (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ExplorerMM
Vloženo 24.5.2015
Aktualizováno 16.6.2015
Zobrazeno 597x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Černá barva, vzduchem chlazený motor, světlomet v klasickém (kulatém) tvaru. Pro "horší" počasí má k dispozici ABS.

Více fotografii

První dojmy - Jízda na motorce je velice plynulá. Přidání plynu má malé zpoždění, což bych hodnotil jako kladnou vlastnost pro plynulost jízdy i u méně zkušených jezdců. Do cca 5 tis. otáček motor reaguje normálně, ale od 6 tis. otáček nastává opravdu silná akcelerace já na ní zažívám ten známiý pocit rychlosti a divoké nespoutanosti, pro který jízdu na motorce miluji.

Doplňky na motorce - Z doplňků jsem přidal pouze padáky a chystám se přidat USB zásuvku na mobil (navigaci). Jinak vše nechávám v původním provedení. Zejména kufry a štít jsem nepoužil, protože nechci narušit vzhled, který u naháčů tohoto typu preferuji nad funkčností. (Je to jen můj názor a chápu majitele jiných Banditů, že si zejména větrný štít zakoupili)



Recenze

Svým vzhledem se mi motorka ihned zalíbila. Mám rád, když jsou moderní technologie schované v klasickém (retro) provedení.

Jízda na Banditu je velice plynulá (zejména v nižších otáčkách), což je vhodné i pro méně zkušené motocyklisty. Má širší řídítka, což umožňuje dobrou ovladatelnost. Dobře reaguje v zatáčkách.
Brzdy pracují OK, ale řekl bych, že vzhledem k váze motorky (220 kg) by mohly být o trochu kvalitnější. Zvláště se spolujezdcem bych uvítal, aby trochu více zabíraly.
Úložný prostor je opravdu minimální (pod sedlem), ale to nejpotřebnější se tam vejde.
Motorku jsem koupil z Německa. Měla najeto 21 000 km. Po výměně kapalin a menších úpravách šlape bez problémů.
Spotřebu nemám přesně spočítánu. Mám rád svižnější jízdu, takže při častějších akceleracích si hold vezme o trochu více paliva. Na nádrž najedu bez problémů 230 - 250 km. Nikdy jsem "na doraz" nejel
Motorku používám jak ve městě, tak i na silnicích mimo. V případě potřeby se nevyhýbám i dálnici. Vzhledem k absenci větrného štítu, se musím při rychlostech nad 100 km/hod. více přikrčit, jízda v rychlostech 150 - 220 km/hod. se dá vydržet krátkodobě - např. při předjíždění (vyzkoušeno v Německu), ale déle trvající jízdu v rychlosti kolem 200 km/hod. si nedokáži představit.
Motorku používám nejčastěji pro kratší vyjížďky. Moje zatím nejdelší cesta byla cca 250 km/den. Posez je pohodlný a určitě by se vyjížďka do cca 400 - 500 km/den dala bez větších problémů zvládnout.
Celkově jsem s mým BANDITEM velice spokojen!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 16.06.15 v 07:38 10b.

Více komentářů



TOPlist