PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013
Zobrazeno 14 626x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 17.06.2009, Uskutečněno: 12.06.2009, Stav tachometru: 9463 km, Zhlédnuto: 2x


Je čtvrtek odpoledne a já se chystám vyzkoušet další z mnoho okruhů
Ještě vyzvednou na Jarově rukavice, kde jsem je byl reklamovat, jelikož se mi rozpárali a při prvním převzetí jsem nebyl spokojen, jelikož mi zašili ukazováček, tak že se mi tam ani nevešel. Nakonec se zachovali super a dostal jsem zcela nové. Pak rychle domů, zabalit co jsem nestihl v týdnu. Naložit motorku a pádím k Martinovi, kde jsme měli sraz. David doráží chvilku po mě a tak nakládáme Martinovi věci a David si jede do DK moto pro svoji motorku, kterou mu tam ještě ladili. Odjezd se nakonec trochu posunul oproti původnímu plánu, ale do Lausitzu dorážíme kolem jedenácté hodiny. Ještě že to je z Prahy jen 240 km. Vybalíme věci a jdeme spát.
V pátek ráno se probouzíme do pěkně deštivého a větrného počasí, které trvalo celý den. Vždy když to vypadalo, že trať oschla, začalo znovu pršet. Byl jsem jen na vyplnění jízd, co Martin nepojede, takže mě to ani nemrzelo. Kluci se sice 2x skoro nastrojili, ale nikdy nevyjeli. Nakonec jsem byl odpoledne jediný z nás, kdo vyjel. Měl jsem 20ti minutovku. Když jsem dojel a slezl z motorky, první dojem byl hrozný, veškeré věci, jsem zabalil zpět a byl přesvědčen, že tady už nepojedu. Pak jsem šel za Martinem s Davidem, který koukali z tribuny na cílovku a první zatáčky. Koukalo se krásně, a když se mě ptali tak co? Moje odpověď byla: hrozný už tady jezdit nebudu. Martin mě ujistil, že každý má stejnou reakci. No říkal jsem si, že uvidím zítra, jak bude.
A co bylo tak hrozný? Celkově stav asfaltu, takový tankodrom jsem dlouho neviděl. Dost mě i vadilo, že pořádně člověk nevěděl, kudy má jet, díky tomu, že trať byla místy vyznačená jen kužely. A některé zatáčky jsou hodně zvláštní, vracák vpravo a hned vlevo a do kopce. No, celou trať popisovat nebudu, ale byli tam 3 místa, co mi zrovna nevyhovovali.
V sobotu se probouzíme, už do slunečného počasí. Nakonec se jdu domluvit s lidmi od Action Bike, zda bych mohl jít jezdit, jen tréninky 2 x odpoledne a v neděli. Nakonec jsme se domluvili, vynechal jsem závody (což byla nakonec velká chyba). První jízda mi začíná od dvou a další po závodech od půl čtvrtý. Kluci jezdili už od rána, dali dvě jízdy a od 12:40 měli první závod Bridgestone Champ Cup. Jelikož v pátek nejezdili, stáli na konci roštu. Hned v první zatáčce jeden jezdec upadnul a tak se start opakoval. Ten už byl v pořádku, přesto se závod nedokončil, díky dalšímu pádu jednoho z českých jezdců a tak se počítali výsledky z odjetých kol. Ani nevím, kde v tomhle nabitém závodě kluci skončili. Pak jsem se nastrojil a vyrazil. Nakonec jsem si na okruh zvyknul a zajel jsem nejrychlejší čas 2:09:765, což mě zařadilo na 113 místo z cca 160 lidí. Sice jsem špatně zvolil skupinu, kdy jsem se dal do začátečníků (i když jsem začátečník) ale ve skupině, kde jsem jel, jsem byl jeden z nejrychlejších. Takže motat se mezi ostatními, moc na oblibě okruhu nepřidalo.
Od tří hodin byl naplánován další závod, kam kluky nepochopitelně zařadili (New Generation Cup). Zase startovali zezadu, ale hned po startu se Martin propracoval dopředu a do první zatáčky najížděl okolo 5 místa, po dalších 3 zatáčkách už byl na 2 místě a po rovince se vozil neohroženě na špici. David musel trošku více bojovat, ale ve finále se ještě v prvním kole dostal na druhé místo, i když na něj už ztrácel půlku cílové rovinky. Třetí se dlouho za Davidem držel, ale na ohrožení to nebylo. Nakonec kluci dojeli na bedně, to bude večer oslava. Tím byl večerní program daný. Od osmi bylo vyhlášení a kluci si ho náramně užili, i když by byli radši, kdyby je zařadili do závodu Open 1. To ale nemohli ovlivnit. Nejrychlejší kolo dal Martin 1:54 a David 1:58, třetí zajel 2:02.
V neděli se už probouzíme do nádherného téměř bezvětří, vstávám už v sedm, abych se zkusil zaregistrovat, do poledního závodu, ale bohužel byl zcela zaplněn. No nic tak si dám alespoň dopolední jízdy. Hned po první jízdě, jsem z toho měl dobrý pocit, jen škoda, že nejde zjistit časy hned a musí se na ně dlouho čekat. Nakonec dávám další dvě jízdy a skupina, se kterou jsem nebyl v sobotu spokojen, mi najednou vyhovovala, a díky neustálému předjíždění na brzdy, mě i hodně zrychlovala. Můj pocit mě nezklamal, a výsledný čas 2:01:662 mě zařadil na 54 místo. Takže jsem byl nakonec rád, že jsem to nezapíchnul, hned po první páteční jízdě. Nakonec naše časy Martin best 1:54, David 1:58 a můj už víte. Odpoledne jsme už nejezdili a tak jsme dorazili jako lidi brzo domů. Akce se nakonec vydařila a já byl hodně spokojený, jediný co budu muset vyřešit, je neustálý problém s podvozkem. Kdy mě předek jde až na doraz a není to úplně ono. Tím ne úplně dobře funguje pří nájezdu do zatáček. Snad se mi podaří sehnat další peníze a budu moci psát, jak jsem si to užil v Hungaroringu. Nejsem Nofear, který mate ostatní a tvrdí že se dá jezdit na ojetých gumách. Po zkušenosti, kdy mě ojetý gumy neudrželi, raději investuji do gum a ne do případné opravy motorky. Nyní přestrojím vše do civilní verze a párkrát se svezu po silnici.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na pády

    Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

    Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

    Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.01.2011
    Uskutečněno: 22.01.2011
    Tachometr: 11848km
    Komentářů: 2x


TOPlist