Zdar všem milovnicím a milovníkům motorek.
Po posledním výletě jsem si ověřil, že mám vodu v oleji... Nu což, tak nejpravděpodobnější závada je vadné těsnění pod hlavou. Tak jsem se pustil do opravy. no ještě by to mohlo být vadné mechanické těsnění vodní pumpy a nejhorší možnost prasklá hlava nebo válec. V každém případě to chce opravu... Tak jsem se pustil do vyhledávání nastavení rozvodů, než to rozeberu ať vím. No nic složitého to není. Díky tomu, že jsem opravoval jak dvoutakty, tak i čtyřtakty nebojím se toho. Dal jsem se do rozebírání a protože chodím do práce tak každý den něco... Dnes jsem sundal hlavu a potvrdilo se mi podezření které jsem tak nějak tušil a to pod hlavou žádné těsnění nebylo, jen tmel.!!!.. Totiž nějak mi neseděla mezera mezi hlavou a válcem a navíc na okrajích byl černý tmel... Jako důkaz přikládám foto... A divím se, že to vůbec jezdilo... Tak toliko asi k tomu. A klidně mi napište kdo něco podobného zažil, či jaké jiné pastičky na motorce objevil... Tak motorům zdar a koly dolů...
Vlastník | lowec | |
---|---|---|
Vloženo | 7.4.2022 | |
Aktualizováno | 7.4.2022 | |
Zobrazeno | 623x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
Tak nakonec tam těsnění bylo, no přes ten tmel jsem to přehlednul... Takže se omlouvám za mystifikaci...
No..Přeci jen ti k tomu něco povím... Ten motor má mokré vložky, každá má dva gumové O kroužky které těsní vodní prostor válce od olejového skříně. S fotek bloku ani nic nevidím, jenom to staré nesundané těsnění. Hlava dejme tomu, stejně by se měla minimálně změřit..Zaměř se i na tohle, jelikož voda nemusí protékat jen mezi blokem a hlavou pokud nenajdeš evidentní stopy. Ať se dílo daří