Honda VFR 1200X Crosstourer (2015)

Vlastník Wurst
Vloženo 14.10.2015
Aktualizováno 6.6.2024

Vloženo: 28.09.2023, Uskutečněno: 08.07.2023, Stav tachometru: 235000 km, Zhlédnuto: 38x

Ve dnech 6. - 8. 7. jsem vyrazil za svou druhou rodinou...za Lukášem a Ivankou k rakouskému Wolfgangsee. Máme se tam odpoledne sjet, oni se přes Rakousko vracejí ze své dovolené z Itálie a chtějí zde strávit pár dní, takže ideální místo na setkání!
Vyrážím ve čtvrtek ráno a kromě zastávek na protažení a tankování dělám delší pauzu nedaleko Gmundenu u jezera Traunsee a vyjedu kabinkovou lanovkou na zdejší stezku v korunách stromů - Baumwipfelpfad Salzkammergut. Jsou odtud nádherné výhledy na okolní hory a samotné jezero. Poté již dojíždím k Wolfgangsee, kde mám sraz s kamarády.
Marné, téměř tříhodinové hledání volného kempu u Wolfgangsee a okolních jezer jsme nakonec vzdali a přesunuli se do Německa nedaleko Königssee do kempu přímo pod Orlím hnízdem. Objeli a obvolali jsme snad 10 kempů, ale všude úplně plno. Je to tu samý Čech, u nás jsou svátky, tak toho většina lidí využila a vzhledem ke krásnému počasí a malé vzdálenosti mraky lidí dostalo stejný nápad jako my. Nic na plat, Berchtesgadensko je také krásné a tamní kemp, i když trošku dražší, je fakt luxusní a nabízí nám parádní zázemí.
Následující den jsme se k Wolfgangsee vrátili a vyjeli nejstrmější ozubnicovou drahou v Rakousku do výšky 1783 m.n.m. na Schafberg. Zubačka zde během 35 minut překoná výškový rozdíl 1190 metrů! Výhledy na hory a jezera Wolfgangsee, Mondsee a Seeache jsou nezapomenutelné a úchvatné, tak se fakt kocháme! Počasí je jako na objednávku, tak co víc si můžeme přát... Večer se k nám do party přidala ještě kamarádka Dášenka, která se sápala na nějaký vrchol kdesi v rakouských Alpách poblíž nás. Společně jsme poslední den podnikli výlet lodí po ledovcovém jezeře Königssee ke kostelu sv. Bartoloměje. Nechyběl ani krásný zážitek z hraní na trubku jednoho z členů posádky lodi. Vracející se zvuk trubky, který vytváří okolní skalní stěny, vytváří úžasnou ozvěnu, opravdu naprostá nádhera!
Strašně moc jsme si ten prodloužený víkend tady užili, Alpy a tamní jezera s křišťálově čistou a průzračnou vodou jsou dechberoucí a pokaždé se člověk musí těmi až kýčovitými pohledy doslova ukájet.
Niže pár obrázků...

BezprstyBill (0) napsal 28.09.2023 v 19:15

• Rozloučení s CROSSEM...

Dnes 6.6.2024 má Crosstoureraří cesta definitivně skončila. Po 2 měsících tahanic s pojišťovnou jsem to vzdal, soudit se nebudu, na to nemám nervy ani náladu. Škoda definitivně označena za "totálku", oprava zamítnuta. Dn

Typ: Havárie
    Vloženo: 06.06.2024
    Uskutečněno: 06.06.2024
  • Konec sezóny...možná úplný konec

Středa 3.4.2024 se pro mého CROSSÍHO miláčka stala osudnou. Před mou bytovkou do mě v jednosměrné ulici nacouval můj soused, který mě přehlédl ve zpětném zrcátku. Prý chtěl parkovat. Důvody je zbytečné rozebírat, protože

Typ: Havárie
    Vloženo: 04.04.2024
    Uskutečněno: 03.04.2024
  • Konec března

Jak jsem již uvedl v mém motodeníku u Godieho, poslední březnové nadprůměrně teplé a slunečné dny se opravdu povedly a nějaké kilometry samozřejmě přibyly i na mém CROSSOVI. Vyjel jsem k nedaleké Vlčí hoře a vyšlápl si k