Harley Davidson FXSTSB Bad Boy 1340 custom (2006)

Vlastník Křesťan
Vloženo 20.1.2021
Aktualizováno 19.9.2023

Vloženo: 13.08.2023, Uskutečněno: 13.08.2023, Zhlédnuto: 39x , Bod zájmu: Walhalla

Když jsme jeli s Míšou v červnu do Alp, měli jsme v plánu navštívit staré město v Regestburgu. Jelikož nám ale úplně počasí nepřálo, chytli jsme tehdy na příjezu do města pěknej ceďák. Následující dvě hodiny jsme strávyili na Aralce usrkáváním kávy a když se udělala nakonec díra v mracích, na nic jsme nečekali a mazali jsme dál. Tehdy se zrodil nápad, výkendové cesty přímo do Regensburgu.
Volba padla na Bobber, protože mělo být hezky z Plzně do Řezna to máme jen 150km. Měli jsme vyrážet v pátek po práci, Míša koupila ve čtvrtek večer spaní přes Booking. V pátek ráno nám, ale volá babička, že si máme přijet pro kluka, že má vysokou horečku. Tak že se asi nikam nejede. V průběhu dne se však zdravotní stav zepší a mi můžeme kolem 17hod. konečně vyrazit. Je krásně jedme na lehko. Na Folmavě si dáváme obvyklou poslední kávu na Molce a plníme nádrže. Cesta Něneckem kásně ubíhá. Asi za hodinu parkujeme před hotelem Dream Inn na předněstí Řezna. Rychle se ubytovatujeme skáčeme na motorky a hurá do města. Do centra to máme 6km. Cestu neznáme, ale s Boží pomocí za chvilku parkujeme v ulici asi 150m od crámu sv. Petra. Jeho 105 metů vysoké věže jsou dominantou celého města. Procházíme centrum a nábřeží Dunaje, kde kotví staré parníky. Večeříme v přilehlé pizzerii. Je páteční večer a město žije. Před půlnocí parkujeme před hotelem a jdeme do hajan. Ráno po snídani šampionů a i po té hotelové startujeme stroje a jedeme opět do centra. Na odjedezdu nás vyprovází nadávky chlapíka z druhého patra hotelu. Vadí mu hluk našich strojů, a to při volnoběhu. Je skoro 10hodin a tak nevím, jestli je to ortodoxní vyznavač greendealu a nebo jen obyčejnej debil. Rozhodně odjezdovou famfáru z našich Pythonů si nenecháme jen pro sebe. Parkujeme na nábřeží na místě které jsme si vybrali večer. Prolézáme město a obdivujeme historii místa, které je o 1000 let staší než Plzeň. Na kameném mostě přes Dunaj hraje mladá dívčina krásně na harfu. Dopřáváme si zmrzlinu. Po poledni sedláme a jedeme asi 10 km po proudu řeky, kde je památník Walhalla. Cestou tankujeme v Barbingu, přece jen nádrže na 8 litrů cestování úplně nepřejí. Na druhou stranu je to naše jediné tankování v Německu. Z protějšího břehu je Walhalla je vidět již z daleka. Monument z bílého mramoru má podobu antického chrámu. Parkujeme na parkovišti určeném pro motorky a drapeme se po chodníku vzhůru. Je slunné sobotní odpoledne a v parku je spousta lidí. Místo stojí za návštěvu. Po návratu ke strojům jedeme ještě chvíli podél Dunaje a potom točíme k domovu. Naší zastávkou je Dračí jezero poblíž Furtu. Koupačka je takřka poviností i když voda není moc teplá. Když vylezeme z vody je vidět jak se od západu ženou dešťové mraky. Na nic nečekáme a pelášíme přes Svatou Kateřinu do Nýrska. Tam už nás čeká Pítr, můj kamarád ze studií, u kterého budeme dnes nocovat. Pítr v minulém týdnu dokončil výstavbu cykloservisu a tak je o parkování královsky postaráno. Společný večer paří obrazům minulosti. Ráno nás čeká bohatá snídaně a po ní už jedeme domů. Dohromady za víkend cca 400km. Jediná zastávka je v Klatovech na pumpě, kde se moc nezdržujeme. Musíme přece vyzvednout v poledne v Plzni na nádraží děit.