Honda VFR 1200X Crosstourer (2020)

Vlastník Andrej
Vloženo 16.9.2022
Aktualizováno 9.10.2022

Vloženo: 02.07.2023, Uskutečněno: 02.07.2023, Stav tachometru: 12000 km, Zhlédnuto: 34x

Jelikož si život někdy žádá více pozornosti než by jsme si přáli a nedává nám moc šancí se bránit, tak není čas se zajímat o to co nám je nejbližší. A většinou si to člověk uvědomí pozdě...
Něco takového mi proběhlo hlavou, když jsme přijeli domu po narychlo naplánovaném víkendu.
V úterý přišla myšlenka: kde by jsem se mohl podívat o víkendu a pak mi došlo že přítelkyně už má po státnicích a to ,,já" se namnožilo na ,,my''.
Jelikož jsem nedávno projížděl Pastvinami a vím že tam je opravdu krásně, tak jsem začal hledat tam. Kempy už tam znám a pokud si chce člověk užít večer, tak tam je to správné místo, ale já teď hledal něco úplně jiného. Klid a pohodu. A hotel Pastviny to splnil na 110 procent. Úžasné pokoje (205), úžasné jídlo, úžasné pivo, úžasný výhled a ten klid!!! Poprvé se mi stalo že se mi nechce domů.
Popisovat cestu taky nemá moc cenu ale zrychleně první den Odry, Vítkov, Rýmařov,. Šumperk aaaa samozřejmě za úžasného a vytrvalého deště Pastviny.
Druhý den začal jak jinak než deštivě, ale nenechali jsme se odradit a vzali to po polským pohraničí kde nás na pár kilometrech čekaly úžasné zážitky. Ať už to byla Zemská brána, opuštěný kostel sv. Jana Nepomuckého, nebo prosklený kostel nanebevzetí Panny Marie. Příroda a atmosféra je tam úžasná. Nakonec jsme ještě dorazili na zříceninu hradu Litice na který jsme se vítězoslavně vydrápal cesta zpět už byla přes hráz Pastviny, na oběd do restaurace u Mostu a zpět na Hotel k výbornému pivu i vínu.
Nedělní návrat domů začal jak jinak než deštivě. Ale po výborné snídani jsme neměli na co čekat a vyrazili směr Králíky, kde jsme vyjeli na Klášter Hedeč. Poté jsme pokračovali na Hanušovice a na výbornou kulajdu do Branné a aby to nebylo jednoduché tak nás dohnal deštivý mrak, kterému jsme se snažili ujet až na benzínku do Jeseníků. Po nucené pouze a doplnění kofeinu jsme pokračovali směr Vrbno pod Pradědem, Opava, Bílovec a už jsme byli co by kamenem dohodil a zbytek došel domovu. Byl to naprosto nečekaně uvázaný víkend, kde jsme najeli něco málo přes 520 km a vůbec se mi nechtělo domů tímto děkuji za odvahu mé přítelkyni, která vložila svůj život do mých řidítek a snad zase brzy někde vyrazíme.

Milan1963 (278) napsal 03.07.2023 v 19:19

Hezký výlet, trochu to tam znám z dřívějška.

• Údolí smrti

Po delší době a vlastně poprvé v téhle sezoně jsme konečně zrealizovali dlouho plánovaný výjezd do údolí smrti na východní Slovensko. A aby to bylo ve vší parádě vyjeli jsme i s drahýma polovičkama B-) Plánování jsme sa

Vloženo: 10.06.2024
    Uskutečněno: 10.06.2024
  • Sobotní výlet mezi kapkami deště

Přítelkyně měla už delší dobu požadavek, že by se chtěla podívat po větrných mlýnech. Co bych to byl za přítele kdybych jí to nesplnil B-) vyrazili jsme směr Partutovice, kde se nachází krásný větrný mlýn a úžasné občer

Vloženo: 02.06.2024
    Uskutečněno: 02.06.2024
  • Rychlovka s přítelkyní:)

Jelikož přítelkyně dělá řidičák na motorku a potřebovala si ještě vyjasnit pár věcí při jízdě tak jsme spojili příjemné s užitečným a vyrazili na kratší projížďku :-DD 150 km, výborný oběd v hospůdce na konci světa a je