Yamaha TMAX (2001)

Vloženo 13.4.2021
Aktualizováno 19.1.2023

Vloženo: 22.05.2023, Uskutečněno: 22.05.2023, Zhlédnuto: 18x

Tak jsem o víkendu blbla jak mládě. Že už nejsem nejmladší vím, ale ostatní mi to pořád nechtěj věřit, takový potěp prý nemůže být tak starej
Takže sobota yoga a Rešovské vodopády, na zpáteční cestě vyzkoušeny brzdy a vyjmenování všichni svatí, páč nás v zatáčce vyzkoušela srna z pozornosti, manévrování, délky reakce a délky vzpamatování, že blbka neví kdy přecházet . Ale ustály jsme to obě s grácií. O kus dál to pro změnu zkoušela liška, ale ta si za svým rozhodnutím přeběhnout stála tudíž jen zpomalit a najet víc ke krajnici, jo holt potmě toho běhá víc.
Dojezd domů v jedenáct.
Ráno nachystat oběd takže budíček ve čtyři, pak sebe a moto (čti skútr) a tradá směr Jeseníky.
Cesta byla zábavná, no kolem Krnova po novém obchvatu spíš trochu svižná a nudná, ale zbytek do Karlovy Studánky pohoda. To už bylo po zábavnějších místech i když občas trochu víc rozbitých. Tudíž jsem po cestě někde ztratila šroub z blatníku a z helmy kryt mechanismu otevírání.
Cestou zpátky jsme to vzali k Davidovu mlýnu je to kolem Slezské Harty a Kružberku. Tam jsem se nechala zlákat hezkým výhledem a slušnou cestou a provedla únikový manévr z družstva, byl prominut a já u oběda prohlášena za ďáblíka, obzvláště poté co moje zpáteční cesta, mimo dálnici byla rychlejší než po dálnici.
V plánu bylo totiž ještě kino a my náš výlet vzhledem k parádnímu počasí lehce natahovali.
Kino stihnuto s mírně odřenýma ušima (málem zadřen motor auta), jako kam se ztratil olej, když nikde kaluž, ale moje děvčata mají zážitek z cesty.
Na benzině u nich zastavili dva motorkáři a bez řečí šli zkontrolovat auto zatím co jsem kupovala olej a čekala na zaplacení. Já koukala jak se do protisměru otáčejí dvě motorky zastavují u auta a dávají se do řeči s dcerou, pomáhají otevřít uzávěr, kontrolují měrku...
Pomohli nám dolít a zkontrolovali auto, rozloučili se a pokračovali dál.
Holt když se chce pomáhat jde to kdykoliv.
Díky chlapi

Ps: sranda byla že jeli taky z Jeseníků potažmo přes Karlovu Studánku a celkem se divili že jim tykáme, než jsem vysvětlila že jsme právě přesedlali a jedeme do kina.

elvis78 (141) napsal 23.05.2023 v 00:16

• Maxi servis Maxíka

Hurá po 14 dnech hotovo. Výměna oleje, filtrů (všech), kontrola řetězu, výměna řemene, kontrola ventilových vůlí, výměna válečků variátoru, kontrola uložení krku a vůlí a očištění toho nepořádku za deset let. Zhodnocení

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 13.06.2024
    Uskutečněno: 13.06.2024
  • Garanční prohlídka

Říkejte tomu jak chcete, pro mě to je fakt. Vzhledem k tomu že předchozí nestarost (k tomu je skútr prý určen, nepotřebuje tolik péče) vykázala několik nedostatků za mého přispění, když je doma chlap co má motorku a peč

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.06.2024
    Uskutečněno: 01.06.2024
  • Nejkrásnější motorkářské trasy v Evropě

Tak pročítám a plánuji, vypadá to zajímavě Dovybavit, doupravit, kontrola v servisu Nabalit a trada do světa tedy Evropy Plán 21.6-30.6.2024