Honda CBR 600RR (2003)

Zobrazeno 951x

Dafit Brno 2023

Vloženo: 24.04.2023, Uskutečněno: 20.04.2023, Zhlédnuto: 34x

Konečně jsme se svezli na velkém okruhu, letos jsem to ale kupodivu tolik neprožíval před akcí - asi to bylo tím, že jsem neměl ještě vše nachystané a taky jsem byl v jednom kole.

Jak je u nás už s bráchou zvykem - nic nemůže klapnout ideálně a mít vše nachystané úplně v klidu. Víkend před dafitem jsem byl s bráchou na jeho prvních motokárových závodech, z tama hned do práce na den a půl a domu nachystat motorku, protože jsem měl starší bez tlumičů - nakonec nestihly ani přijít pružiny takže to je poskladane na měkkých než přijdou na moji váhu. Koneckonců bych měl mít jiný deník motorky protože jsem to odjel na mojí novější 600RR (2007) ale je to cebro a hlavně popis ježdění tak to řešit nebudu. Celkově jsem necestoval za poslední 2 týdny 2300 km ( píšu to v pondělí, v sobotu jsem měl ježdění na ohvale kde mi padl ventil - ale o tom zas jindy ) takže vše je v jednom kole.. klasika.. tolik teda k zmatenému úvodu..

Středa tréninkový den

Ráno jsem se vzbudil do deště ale vzhledem k náročnému programu mi to dopoledne nevadilo.. a to jsem většinou hlavní stěžovatel na počasí když už jsem chtěl jít koupit mokré, tak jsem zašel za kámošem kterého přivezl mrtvolák.. a zachvilku borce naproti.. a pak dalšího.. no jo 8 stupňů a vítr a déšť neni ideální kombinace.. nakonec jsem se na to vykašlal protože na závod mělo byt hezky, tak proč si rozbit motorku zbytečně.. odpoledne navíc vylezlo sluníčko a já mohl vyjet.. skupina A, suchá dráha co víc si přát..

Vzal jsem novější protože jsem potřeboval nastavit podvozek.. s Lubkem z 2clicksout jsme nastavili sag a jel jsem na to.. jenže jsme netrefili počet pásek na chladiči a musel jsem sjíždět, pak jsem stihl jedno kolo za 2:19 protože pak někomu vytekl olej. A hned po naší jízdě se spustil fakt slejvák, takže mi bylo jasné že dnešnímu ježdění je konec.. zašli jsme chvilku vymrznout na tombolu kde měli fakt hezkou přilbu jako hlavní cenu. No vyhrál jsem kulové takže jsem rychle cupital do dodávky se ohřát.. v 8 nám došel plyn v topení takže ještě rychle na benzínku pro druhou bombu. No dneska to byl drahý trénink ale bral jsem to jako součást ježdění..

Čtvrtek - raceday!!

Ráno jsem šel pro samolepku a byl jsem poslední ve skupině A jaké to štěstí, že jsem nemusel škemrat ať můžu do Áčka ještě že jsem zajel aspoň to jedno kolo. Na první kvaldu jsem si vzal starou helmu s novou kamerou - dám pak na YouTube asi záběr, ikdyž jsem jel volněji tak záběry vypadají dobře - z helmy jak v F1 v kvalde jsem chytl panigale která jela 2:19 - 2:20 a nemohl jsem ho bezpečně předjet tak jsem si počkal na jeho chybu a pak už jsem konečně mohl tahat.. ale na lepší čas nez 2:16 to nestačilo..
druhá kvalda - stejný borec.. jak je ten okruh malý a ještě jako bonus guma totálně sjetá.. když jsem byl na výjezdu asi půl metru nad motorkou tak jsem si uvědomil že je nejlepší čas sjet a přezout.
Třetí kvalda grip super ale zase ten provoz v rychlém kole.. známe to každý.. lip než 2:15 jsem nezajel.. na první ježdění letos to ale jde.. jen se mi zdálo že by motorka mohla víc zatáčet a taky by to chtělo upravit převod, ale neměl jsem sebou vhodnou rozetu.. no odjezdim to s tupější odezvou

S Lubkem jsme teda před závodem změnili nastavení podvozku a šel jsem s tím rovnou do závodu - buď a nebo

Do závodu jsem startoval z p10 ale byla tam s nama spousta licencovaných závodníku skrz JCB 23 - ne ten bagr ale jarní cena. Ačkoliv mám starty poslední dobou docela slušné, tak tenhle jsem totálně prospal.. hodně lidi mě předjelo, na ÁČKU jsem byl snad o 4 pozice vzadu.. ale cítil jsem že změna nastavení podvozku pomohla, cítil jsem se na motorce hned příjemně jak už dlouho ne. Takže jsem si pár pozic vzal hned zpět a vydal se na stíhací jízdu kdy jsem sám zajížděl časy 2:13 - 2:14 stihl jsem předjet dva jezdce a když jsem dojel Indyho tak jsem ho chtěl vzít nějak slušně a ne za každou cenu.. no prostě mi to nevycházelo ideálně tak jsem radši nepředjíždel protože zamnou byla díra.. říkám si v tomhle kole ho předjedu.. najíždím v těsném závěsu na cílovku a šachovnice.. cooo??? To už je konec ? Usmivam se do helmy jaký jsem osel, že si nehlídám počet kol a taky že zimní příprava měla smysl a ani mi nepřišlo že jedu 9. Kolo … nakonec z toho bylo P2 takže za mě spokojenost.

Motorka konečně po roku a půl trápení začla zatáčet.. ono to moc nešlo když jsem měl měkké pružiny zadek o 5mm níž než předek.. takže jsem zvědavý co nám tahle sezóna přinese.
Na první ježdění jsem spokojený 2. Místo a hlavně motorka která funguje, velké díky Lubkovi a můžu jen doporučit jeho služby a znalosti.