Beta RR Enduro 350 (2022)

Vlastník hofi01
Vloženo 17.2.2022
Aktualizováno 25.3.2024

Vloženo: 12.04.2023, Uskutečněno: 12.04.2023, Stav tachometru: 31 km, Zhlédnuto: 69x

Velikonoce jsme strávili s partou kamarádů u našich krajanů v rumunském Banátu, konkrétně ve Svaté Heleně. Byl to úžasný prodloužený víkend plný rozličností - svítilo slunce, pršelo i sněžilo, jezdili jsme na motorce - troufnu si říct hard enduro, ale i kochačku po šotolinách okolo Heleny, v pátek jsme si udělali zimní procházku po Svaté Heleně, v neděli jsme stihli krátký výlet autem okolo Dunaje, viděli jsme, jak se slaví Velikonoce v českých vesnicích v Rumunsku a večerní zábava s kamarády v hospůdce se vyvedla báječně, byla to prostě podařená taškařice.
Nejlepší svezení a zážitkový den byl v sobotu, kdy jsme si dali parádně do těla. Bezprostředně po návratu jsem psal domů hlášení dne, tak snad bude dostatečně vypovídající o tom, jak jsme si to užili : Dneska to bylo brutálně výživný, vyjeli jsme po šotolině asi 3 km, a sjeli do údolí po kozí stezce, pak nás čekal výjezd, celé to mělo asi kilometr, ale trvalo nám 2,5 hodiny, než jsme to zvládli, výjezd nás potrápil, pak jsme tahali motorky přes skálu, nechali jsme tam sil jak sviňa.. pak už to šlo, místy ležel sníh, většinou bláto ? Alča jela úplně parádně, před rokem by tohle nedala.. pak jsme se na asfaltu ke konci rozdělili, Alča jela po silnici okolo Dunaje, my jsme teď o vzali zpět do Heleny ještě terénem. Hned za brodem jsem hodil tlamu, ale padl jsem do měkkého, až k včerejšímu sjezdu jsme jeli pěkný tempo ( čti rychle ), ale tam kde jsme včera měli problémy sjet jsme se dnes směrem nahoru brutálně zamrdali, po delší době spojování jsem to nakonec vyhrkal. 55 kilometrů nám trvalo zdolat 7,5 hodiny a to myslím mluví za vše. Byl to masakr, ale užili jsme si to !!
Co si přát víc ? Snad jen víc takových okamžiků, chvilek, dní !! Díky moc kamarádi za Vaši společnost, jsme rádi, že Vás máme !!

Milan1963 (278) napsal 14.04.2023 v 06:33+1

Vidím, že jste si užívali. Já taky, v práci....
Hezké !!

1 reakce

hofi01
hofi01 14.04.2023 v 07:44

Bylo to skvělý Milane.

31081 (683) napsal 13.04.2023 v 07:35+1

• 27.3.-1.4.2024 - Velikonoční Rumunsko

Již třetí rok za sebou trávíme Velikonoční svátky v Rumunsku s přáteli z Enduroparku MK, podruhé v Banátu, v obci Svatá Helena, u našich krajanů, kteří sem přišli před 201 lety. Letos jsme si zopakovali scénář z první

Typ: Dovolená
    Vloženo: 01.04.2024
    Uskutečněno: 01.04.2024
  • 8.-9.3.2024 - trénink v Miroslavi a Enduroparku MK

Se záznamy z tréninků to nechci nějak moc přehánět, vesměs se vše opakuje celou zimu, prostě si užíváme ježdění s kamarády, snažíme se zlepšovat si techniku jízdy, trochu si zalítat vzduchem, no a uplynulý víkend se zada

Vloženo: 15.03.2024
    Uskutečněno: 08.03.2024
  • 11.11.2023 - sportovní listopadová sobota

Silniční stroje čím dál víc postávají v klidném rohu garáže, a přichází ten správný čas na sportovní nářadí, tedy na trial, nebo, jako v tomto případě, na enduro. Alča ještě nemá Xtrainera pojízdného po malém šťouchanci