Motorka z Polska, to je vždycky něco extra. Po sundání růžových brýlí bylo potřeba objektivně zhodnotit stav. Není to hrůza, ale ani žádná hitparáda. Předchozí majitel řešil špatný tisícihran na startovací páce šalamounsky. Prostě to natvrdo přivařil. Bruska to vyřešila. Zadní tlumiče v čudu, v zásobách jsem našel jiné. Rám sedřený a otlučený, motor a jeho okolí tuhé směsi bahna a unikajícího oleje. Kryty předních tlumičů prapodivně usazené a dalších tisíc drobností, které je potřeba předělat. Motor jsem vyndal. Vše je potřeba očistit, promazat a zkompletovat. Prostě jsem na sebe ušil boudu. Není žádný spěch, můžu dělat v poklidu.
-
Na vozíku
-
se sestrami Čezetami
-
startovací páku bylo třeba odříznout
-
práce na předku
-
výměna zadních tlumičů
-
zahnojený motor
-
rám bez motoru