Yamaha TMAX (2001)

Aktualizováno 19.1.2023

Putování mezi vinohrady

Vloženo: 26.08.2022, Uskutečněno: 26.08.2022, Zhlédnuto: 18x

Editace: konec byl psán heslovitě, zážitků bylo neuvěřitelné množství takže malé doplnění

Tak jsem se rozhodla na poslední chvíli změnit plány a vyrazit na pidi akci Putování mezi vinohrady.
Akce se koná v camp Pálava a dle programu budeme dělat doprovod nevěstě do Lednice.
Ona to zas tak pidiakce není, je nás tu celkem dost a museli kvůli nám otevřít druhou ubytovnu
Itinerář se měnil podle domlouvaných odjezdů jelo nás více skupinek z různých mist a povinností které se musely splnit. Nakonec to vyšlo na odjezd kolem jedenácté.
Parta počkala na můj příjezd, cesta pohodová, zastávka na oběd U Podkovy, ale dvacet kilometrů před cílem bohužel čekal karambol. Taková prkotina nerozhlednout se před odbočením, napálit do kolegy naštěstí to odnesly pouze plasty (blatník) a vidle, ohnutá značka, chlapi v cajku. Lehce odřené prsty, koleno. Bylo to téměř v nulové rychlosti.
V sobotu se bude zjišťovat kde jsou hnute buď riditka nebo vidle.
Počasí se ráno rozhodlo, že kolem šesté nás poctí slušnou bouřkou. Večer se mi nechtělo vracet ke skútru, no tak jsem se proběhla ráno v začínajícím dešti, přes celý kemp.
Teď nam tady kolem desáté lehce prší, asi nevěstě štěstí. No snad přestane do výjezdu. Mirkův skútr má uhnute řidítka. Srovnáno v rámci možností kempu a dostupného nářadí a dvou prken.
Sešlo se nás cca 55 jako doprovod, kolona to byla krásná , pohodová jízda sehrané party.
Objety Nové Mlýny po hrázi je opravdu zajímavá jízda, s výhledem přes Pálavské moře, pokračování bylo do vinařství Novák. Bohužel ja tankovala a nemohla si vzpomenout kama jeli a než přišla zpráva od doprovodu tak jsem to otočila a pak jsem se už vrátila do kempu na oběd. Tudíž tato prodloužená vyjížďka mě minula.
Na druhou stranu jsem u oběda poseděla s Mirkem který kvůli naraženým prstům raději oželel vyjížďku s námi aby zvládl cestu domů. Za což klobouk dolů, cinknul s ní o zem nakonec celkem dost na to jak se to zdálo lehké ten pád.
K večeru nám lehce sprchlo. Ale načaté zábavě to vůbec nevadí. Utvořily se skupinky mezi kterými se volně prelivali diskutující a zábava byla opravdu perfektní.
Kubíkovi chutnaly palačinky na které se těšil, já tady mám pár nových známých.
Sedíme s kytarou a povídáme prostě nádherný odpoledne. Měli jsme i soukromý koncert od dalšího z návštěvníků kempu a přípitek borovičkou na hezký večer a nové kamarády. Ta psala...
Už jsme dostali fota novomanželů, opravdu jim to slušelo. Byli velmi milí, spokojeni s naším doprovodem a my s jejich pohoštěním, bylo vynikající.
Co víc dodat, že děkuji za víkend který mě nabil energií.