PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 21.4.2021
Aktualizováno 6.8.2021
Zobrazeno 6 792x
HODNOCENÍ PROFILU OD 56 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 05.08.2021, Uskutečněno: 05.08.2021, Stav tachometru: 4415 km, Zhlédnuto: 18x


GS jsem bral bez kufrů, jen vlastně s přípravou na ty plastové BMW originál kufry. První cestu GS do Alp a k moři jsem pro přepravu bagáže zakoupil nepromokavý válec 90 l od Touratechu. Jako provizorní řešení to nebylo vůbec špatné, musel jsem si tedy ještě vyrobit dodatečný držák pro kurtování báglu, ale všechno jsem v báglu převezl. Horší to bylo s možností otevírání báglu při zastávkách, odkurtovat, zase zakurtovat – tak trochu peklo a dost nepraktické. Tiše jsem záviděl klukům, co měli kufry. Mohli si kdykoli přes horní víko otevřít kufru, vytáhnout co potřebují a zas pohodlně zavřít aniž by museli něco kurtovat, zavazovat.
Udělal jsem si rešerši na originál hliníkové kufry BMW a systém kufrů od Touratechu a to ZEGA Evo X o celkovém objemu 90 litrů. Tento objem umožňuje na základě mích potřeb použití pouze dvou bočních kufrů. Vybral jsem Touratechy, zpracování prvotřídní, systém otevírání vík variabilní, perfektní systém kotvení k nosnému rámu, možnost využití kufrů jako sedačky, těsnost. Také možnost přes upínání na povrch kufru dokoupení nosných prvků pro lahve, či další bagáž. Jediné mínus jsem viděl v nutnosti druhého klíče, neb se to nedá předělat na systém klíčů BMW. Asi schválně. A cena byla také nižší a to o plných cca 15 000,- Kč oproti BMW originálu. Kufry jsem vyzkoušel na dvoudenní cestě na Šumavu a super, bez výhrad. Hlavně, když jsem zastavil – konečně jsem si mohl z kufru vzít pití a zase ho tam vrátit. Nebo se bez problémů převléknout, prostě paráda.
Dále jsem v Touratechu zakoupil stupačky Pivot Pegz MK 4, prozatím přínos sporadický, určitě lepší kotvení nohy na stupačce, vyšší opora a jistota, ale zdá se mi méně prostoru k řadicí páčce, prostě se mi teď v těch enduro botách hůře řadí.
Pro nabíjení baterie přes originál zástrčku jsem zakoupil originální nabíječka BMW, která již bez problému komunikuje s Can-Busem motorky. Původně jsem pro navigování využíval mobilu, ale po zkušenostech z fóra ohledně otřesů a likvidace optické stabilizace a i problémům s vypínáním při přehřátí jsem přes inzerát koupi ještě zabalenou originální navigaci BMW Navigátor VI 2021 s novým programovým vybavením.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mann (1532) napsal 05.08.2021 v 18:26

Ono to možná bude trochu o zvyku nebo poloze řadičky. Je pravdou, že Pivot Pegz mé očekávání taky úplně nesplnily, ale nechal jsem si je. Uvidíš časem sám jestli je to schůdná cesta či nikoliv.

Sete (36) napsal 05.08.2021 v 15:54

Taky jsem na GS koupil širší stupačky a přesně z toho důvodu jak píšeš, jsem je dal zase pryč...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Kufry BMW Vario + tašky Lojzo

    Lenost, prostě jednoduše lenost. Systém kufrů Touratech je skvělý, krásný, funkční. Ale, montáž lešení, druhý klíček... S kufry vyrážím jednou v roce, pak prostě nalehko. Prodal jsem systém Touratech a koupil kompletně V

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 30.05.2024
    Uskutečněno: 27.05.2024
    Tachometr: 15610km
  • BMW Heritage TOUR 2024

    Neodmítl jsem nabídky a přihlásil jsem se na heritage tour 2024 v CarTeku Praha 24.5. 2024. Na zkoušky byli připravení stroje BMW R18, R12 a R12 Nine T. Zaregistroval jsem se u dealera na motocykl R12 Nine T. Krásný kous

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 24.05.2024
    Tachometr: 15610km
    Komentářů: 1x
  • Baterie

    Tak ten problém se startováním a vybitou baterií nebyl náhoda. Baterie prostě odešla, po nabití byla schopna startovat dva tři dny a pak konec. Koupena nová MOTOBATT MBTX12U.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 11.05.2024
    Uskutečněno: 11.05.2024
    Tachometr: 15610km
    Komentářů: 2x


TOPlist