PROFIL MOTORKY

BMW G 650 Xmoto (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník milonovo
Vloženo 27.11.2018
Aktualizováno 24.2.2023
Zobrazeno 3 122x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 29.07.2021, Uskutečněno: 29.07.2021, Stav tachometru: 24000 km, Zhlédnuto: 45x


Dlouho jsem nic nenapsal, ale mám nějaký nový postřehy, sice to při četnosti těhle strojů píšu tak trochu sám pro sebe (většina temat na foru jsou moje dotazy :) ) ale bude to z větší části platit i pro ostatní X modely a něco i pro ostatní Rotaxy a něco možná obecně i pro motorky, který kvůi euronormám neběží úplně tak, jak by mohly.

Za 3 sezony jsem najel brutálních 7000km , kdy jsem objevil nějaký detaily, který by se daly vylepšit...A protože otázky pro a proti, který jsem si pokládal před pořízením jsem si asi zodpověděl správně, je to pravděpodobně motorka, která mi snad ještě nějakej pátek vydrží, pustil jsem se do nich...

První, čeho jsem si všimnul, že soudruzi z BMW občas šetřili nejen na váze a tady to trochu odnesl podvozek. Vepředu je trochu ošulená vidle Marzocchi Shiver 45, která se při brždění hodně potápěla...
Vzadu centrál Sachs, kterej by si taky zasloužil tužší pružinu, zvlášť, pokud by někdo byl dost blázen, aby to zkoušel třeba ve 2, což mě nenapadlo, nemám ani zadní stupačky, ty sundal už předchozí majitel a při prodeji je nenašel.
Nicméně rozžvejkanej doraz mluvil sám za sebe a když potom povolil okroužek na hydraulickým štelování, říkal jsem si, že s repasí centrálu by tam mohla přijít i tužší pružina.
Tu jsem za víc než přátelskou cenu pořídil od kolegy z německýho fora novou a to černou od Hyperpro, 197mm tuším. Fialová byla myslím 187mm.
S předníma jsem dlouho váhal, na druhou stranu, když mi jeden z prodejců jiný značky, která pro mě pružiny neměla doporučil wilbers, zavolal jsem do Car Servis Praha, kde jsem po telefonu, jako sice potencionální zákazník, ale někdo, kdo vlastně není úplně rozhodnutej, co chce, dostal vyčerpávající odpovědi na všechny svoje otázky a rozhodnul se, že už po alternativách pátrat nebudu.
Centrál jsem dostal hotovej, sestavenej, takže jen namontovat.
Přední pružiny jsem se rozhodl vyměnit sám a protože jsem od přírody línej, jak jinak, než bez demontáže Což byla trochu kovbojka, ale s pomocí mýho šikovnýho táty se to zadařilo.
Gufera a futra tam byly asi těch 7000, rozhodl jsem se je nechat, olej wilbers doporučuje 10w a 110mm díru pro tuhle moto. Olej taky byl skoro čistej, věděl jsem, že mám navíc, tak jsem to trochu propláchnul.
Tady mě samozřejmě můžete kamenovat, ale byl to pokus, nevěděl jsem, jestli to třeba nepůjde zase ven, nebo se to nebude znovu rozdělávat, teď už vím, že ne, tak to příště udělám pořádně.
Výsledek je víc než dobrej, moto je celkově ještě o chlup vyšší, takže jak jsou někde koleje, musím si při zastavení šlápnout do tý nevyjetý části, protože jsem ani předtím nedosáhnul úplně pohodlně Na druhou stranu je hodně znát, že tam je ten prostor pro tlumení, takže je to defakto vlastně pohodlnějsí.
Předtím jsem to na dromu dotáhl všechno víc natvrdo, čož nebyla úplně správná cesta, už se těším, až vyzkouším tohle...Vím, že tohle píšu trochu jako lama, ale kdo chce ostrý supermoto, si tohle stejně nekoupí a o nastavení podvozku bude vědět víc než já, podvozek je pro mě jedna z nejtajemnějších věcí na moto Nadšenej uživatel jako já, si to kdyžtak nechá někde poskládat, nastavit...
No a za chvíli zkusím pokračování, úprava airboxu, jinej vstřik atd.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • A je pryč...

    Po čtyřech sezonách a cca jedenácti tisících velmi zábavnejch kilometrů, ve chvíli, kdy byla vyladěná přesně jak jsem si představoval, přišlo nevyhnutelný pnutí, co dál. Logicky to samozřejmě nedávalo smysl, ale 4 roky

    Typ: Prodej
    Vloženo: 24.02.2023
    Uskutečněno: 24.02.2023
    Tachometr: 28500km
  • Úprava airboxu

    Další informace, kterou jsem při studiu zahraničních zdrojů pochytil byla, že je tady dost omezenej přístup vzduchu...To opět může potvrdit každej, kdo už měnil fitr, s originálním krytem je tam dírka jak do prdele a něj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.07.2021
    Uskutečněno: 29.07.2021
    Tachometr: 24000km
  • Výměna vstřikovače

    Měl jsem na jaře dovolenou, bylo jak jinak, než úplně hnusně a protože jsem kvůli stále nehotovýmu centrálu nemohl ty puzzle složit, čuměl jsem do netu. Prolezl jsem německý forum https://g650x-forum.bmw-motorrad-portal.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.07.2021
    Uskutečněno: 29.07.2021


TOPlist