PROFIL MOTORKY

Aprilia RST 1000 Futura (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kejbls
Vloženo 11.11.2016
Aktualizováno 3.7.2021
Zobrazeno 5 439x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 19.06.2021, Uskutečněno: 01.09.2016, Stav tachometru: 19500 km, Zhlédnuto: 33x


Jelikož Futura nenabízí jako originální doplněk možnost montáže vrchního kufru, musel jsem si pomoci sám.
Jako uchycovací body jsem použil otvory pro montáž osvětlení SPZ (nahradil jsem jiným). 3. otvor jsem zvolil díru v podsedlovém rámu (viz foto).

Jako materiál skvělě posloužily 3 metry 8 mm ocelového drátu a hrst elektrod. Pak už stačilo jen několik dobře mířených úderů kladivem, posvařovat to a natřít černou barvou aby nešly vidět ty hnusné sváry.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Tune ECU - uprava palivove mapy

    Na řadu přišlo nahrání palivové mapy. Nejaktuálnější "veřejně" dostupná verze je tzv. mapa 05, která je dostupná zde Podrobný návod zde překládat nebudu, neboť by to obsahem dalece překročilo rámec této recenze. Zde

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.06.2021
    Uskutečněno: 01.03.2019
    Tachometr: 24000km
    Komentářů: 1x
  • Úprava zapojení FPR a antihop. spojky

    Po pečlivém studování anglického fóra Apriliaforum.com jsem se odhodlal sáhnout do zapojení FPR a antihop. spojky. Existují dvě možnosti jak zapojit antihoppingovou spojku a dva způsoby jak zapojit FPR. Pro názornost j

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.06.2021
    Uskutečněno: 01.11.2017
    Tachometr: 23000km
  • "Hnědý" konektor regulátoru dobíjení

    Jednou z mála dětských nemocí které už vývojáři nestihli doladit je konektor regulátoru dobíjení (tzv. hnědý konektor), který je častou příčinou vzniku přechodového odporu a tím nedostatečného dobíjení akumulátoru. Pros

    Typ: Oprava
    Vloženo: 22.06.2021
    Uskutečněno: 01.07.2017
    Tachometr: 22000km


TOPlist