PROFIL MOTORKY

KTM RC 390 (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ozzy_
Vloženo 6.2.2016
Aktualizováno 31.3.2021
Zobrazeno 4 063x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Rozlouceni s Cmeldou

Vloženo: 12.04.2021, Uskutečněno: 12.04.2021, Zhlédnuto: 27x


Kdyz jsem se na okruzich na R6R dostal do bodu, kdy se mi prestalo darit zlepsovat, nejak podvedome jsem tusil, ze neni nahoda, ze temer vsichni zavodnici zacinaji na minibiku. Pak na nejake dvacce. Pak na necem krapet silnejsim. Pak teprve sestistovce a pak teprve litru. NE OPACNE. Ale trefil jsem se do mezidobi, kdy dvojtaktni 125ky uz byli archaismy, a nic jineho rozumneho neexistovalo. A pak se postupne vyrojila kategorie ctyrtaktnich tristovek (az ctyrstovek az skoro pullitru ) ale to je jedno.

KTMka zacala poradat nemecky (a Italsky) ADAC cup, pro mlade zavodny, s v podstate seriovou RC390, predelanou na okruhy jen naprosto minimalne, a to rovnou "z fabriky". Respektive pripravovala to dilna pana Gelaitnera z GA promotion. Dostali seriovou RC390ku, a namontovali na to CUPovy set. Vetsi brzdovy kotouc, vyhodili ABS, dali prepacko a lamaci packy + ochranu pacek, padaky do kol, a v neposledni rade podvozek ktery jezdi red bull rookies cup. Motor v serii, dokonce s restriktorem v sani. Naprosty ideal. Nesmrtelna motorka, nehnana do vykonu, a urcena na to uvedomit si, ze kazde ubrani plynu stoji strane moc. Daleko vic nez na sestce nebo na litru. A tak mi to nedalo, a v unoru 2016 jsem si privezl jednoho mirne jeteho cmelaka primo od p. Gelaitnera z Rakouska.



Cely nateseny jsem ho dovezl prvni jaro 2016 na velikonoce do Italie do Misana ... a ... byla to pecka, az do okamziku kdy me borec na litru zavrel v zatacce a ja mohl bud do nej ... nebo na zem. Vybral sem si zem, a odskakala to prava klicni kost. A bylo vyreseno. Koukal sem tam cely vikend na 2 pojizdny motorky, a bastil brufen a pil pivo Motorce se nestalo vubec nic, jen skrabanec na riditku a na vejfuku. Plne pojizdne.



Po tomhle prvnim extempore ale nasledovala spousta nadhernejch okruhu a zazitku. Z velkych dromu se Cmelda asi nejlip citil na Pannonce, kde je minimum dlouhych rovinek, a maximum ruznych zatacek. Jeho mrstnost a rychlost v zatacce tam vyniknou nejvic. A zazit tam zavod kdy jsem se celou dobu tahal o desetiny s jinym trikilem, zazil na cilovce jizdu ve vetrnem pytli, a posilal mu to tam na brzdach do prvni zatacky, a dostal to zase zpatky v technicke pasazi, to bylo proste super.



Naklony se na tom, specialne na supercorsach daji ject uplne nesmyslne, mel jsem na nem odrene laminatove brisko na obe strany. Ale nejvic nauci ty spravne okruhove navyky. Kvuli aerodinamice opravdu zalehnout na kazde rovine a netrapit uz tak slaby motor jeste vic. V zatacce udrzet co nejvyssi rychlost a ubirat co nejmin. Proste pomohl mi se zlepsit hrozne moc. A pomohl mi si taky uvedomit, ze muj nejvetsi problem na velke motorce je rychlost ve stredu stredne rychle zatacky, a zacit to intenzivne resit. Ale o tom je zase jiny clanek.

Samozrejme s nim byli bezva i male okruhy, mel jsem ho v Pisku, Sosnove a Vysokem Myte, a vzdycky si uzil super zabavu. A jeste vic tam vylezla moje neschopnost kontrolovat a vedome ject urcity naklon. Takze dalsi ponouknuti spravnym smerem Navic Cmeldu nebyl problem vzit ani na letiste, a zablbnout tam. Naprosto idealni treningova motorka. Na jedny sade gum jsem odjel celou sezonu, a jeste ji vyhazoval preventivne.

Dvakrat jsem si taky uzil navstevu Sachsenringu, protoze nova R6R s deravym vyfukem tam nemela sanci projit hlukovyma limitama. Cmelda vyhovoval, a musim rict ze Sachsenring je uzasna "Cmeldodraha". Spousta pasazi tam jde ject v plnem naklonu na plny plyn, a je to pecka.



Mno a ted v zime jsem si udelal radost, koupil si litra, rozhodl se jako treningovou motorku zachovat sestku, ke ktere mam preci jen nahradni pul motorky ... a tak padlo s tezkym srdcem rozhodnuti ze cmelda pujde do sveta. Doufam ze nove majitelce prinese stejnou radost jako za tech pet let me. Doporucuju takovou motorku kazdemu, kdo chce zacit na okruzich. Uz existuje dost RC390/Yamah R3 a Ninji 300/400 ojetych za dobre penize, a na zacatky na malych okruzich s moznosti jezdit i na velkych je to podle me optimalni naradi.

Bude se mi styskat Cmelacku.

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kitty (8) napsal 12.04.2021 v 11:22

Hezky napsáno

Slibuju, že se na něj budu snažit být hodnější než teď v Rijece, kde letěl hned druhej den po koupi do kačera
Je to moc zábavná mrštná malá hračka

FiZzeR (362) napsal 12.04.2021 v 10:58

Ty si ty klíční kosti nech dát gumový hele

1 reakce

Ozzy_
Ozzy_ 12.04.2021 v 11:05

Vzdyt v podstate mam, ta prava srostla luxusnim pakloubkem a pruzi. Telo presne usoudilo, ze srustat napevno nema v mem pripade zadny smysl Ale na svoji obhajobu bych chtel rict, ze od roku 2016 dobry jako zatim ...



Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist