Jawa 250 Pérák (1949)

Vlastník MaxMI16
Vloženo 11.3.2010
Aktualizováno 19.4.2010

Vloženo: 08.01.2021, Uskutečněno: 04.07.2020, Stav tachometru: 34181 km, Zhlédnuto: 28x

Ahoj.
Sice z obrovským spožděním ale přece přidám nějaké to info o srazu PÉRÁK2020. Skoro již tradičně jsem byl vmanipulován do plánovače trasy přesunu na sraz. Někteří se tomu plánování vyhýbají jak čert kříži a jiné ty moje kančí stezky kterýma jezdím prostě baví třak to nechávají na mě.A já bych se přitom tak rád taky někdy kochal krajinou a jel po stopě spáleného M2T - místo toho čumím po značkách do itineráře a vůbec. No na výběr jsem klukům dal 2 možné trasy - jedna na jistotu po které jsme jeli už víckrát a pak jedna úplně nová s pekelnou navigací. Ano tušíte správně byla zvolena druhá podstatně těžší varianta a to tahle

No z hlavy bych to nedal tak jsem si vlastně jako obvykle načmáral drobný itinerář. Jako výchozí bod byla určena benzinka v Bystřici nad Pernštejnem kam se měli všichni kdo chtěli jet dostavit. Já jsem jel ráno ještě na dopravku v ZRnS kde jsem vyzvedával značky od nově pořízené KAWY a odtamtud přímo na místo startu.Na dopravce to odsýpalo a tak jsem na start dorazil jako první v předstihu. Ostatní dorazili včas a tak o půl jedenácté v sestavě Já, Pilník, FREE, Pacalovci, Píst, Meela, Lucie a Honza za námi s transportérem. Můj motor už má dost naběháno a já nejsem zrovna pírko tak se jelo vlažným tempem.Při jedné chcavé kdesi na Blanensku najednou vedle nás zastavil kamion a vylezl z něj známý od Pacalíků - svět je malý :o). Při průjezdu Vyškovem nás roztrhly semafory a stalo se že jsme se rozdělili na 2 skupiny a každá jela jinou cestou. No naštěstí jsou ty mobily takže jsme si dali spycha ve ZDOUNKÁCH kam druhá skupina dorazila dřív (my se zdrželi opravou FREEčkova utrženého plynového lanka) a vybrala hospodu kdejsme dali oběd. Já jsem za to byl rád neboť moje výběry restaurací z dob minulých byli tragické :o( Ve Spytihněvy jsme taky projeli pískovým lomem takže leštěnky od Lucie Písta a Pacalíků dostali řádně zabrat. Do cíle jsme dorazily někdy okolo páté hodiny a šli se ubytovat. Kemp je v pěkně strmém svahu ale je tam krásně. Navečer nás pozvala Lucie s Honzou na grilovačku a bylo to parádní (jsem dlužníkem a díky) no a večer do restauračky na družbu u zlatavého moku. Ráno snídaně a poté rozprava před vyjížďkou - Čáryfuk díky COVIDu netušil jestli vůbec sraz bude tak neměl připravený závod (to všichni chápali). Jeli jsme na zříceninu hradu BRUMOV a poté se mělo ještě jet na jakousi vyhlídku. My jsme místo toho vyrazili na vlastní pěst prozkoumávat krásy Valašska. Večer opět družba a druhý den domů tou jednodušší cestou. V roce 2021 bude sraz opět zde a tentokráte i s orienťákem. Já už se moc těším na fajn lidi, parádní výlet a vůbec všechno co k tomuto srazu tak neodmyslitelně patří.Tak pérákům zdar a koukejte přijet.

Max

P.S tady ještě nějaké fotky od FREEčka

Milan1963 (278) napsal 09.01.2021 v 20:01

Pěkné, i fotky podařené.

Chenzee (2) napsal 08.01.2021 v 20:13

Ahoj, doufám, že 2021 bude aspoň trochu lepší než 2020 a tedy na tuto super akci budu zase moci harcovat s vámi! Fotky perfektní, známé tváře, nějaká ta drobná oprava, takže to muselo být jako vždy
Měj(te) se fšicí fajne!

• Výlet nejen na Kristýnu

Nazdar péráčníci i ostatní vyznavači jedné stopy. Rok s rokem se sešel a už od února se vědělo že tradiční PÉRÁK sraz na Valašsku letos nebude - snad až v 2023. No já ten sraz beru jako takovou malou dovolenou na ktero

Vloženo: 11.08.2022
    Uskutečněno: 23.07.2022
  • Sraz PÉRÁKŮ Královec 2021

Ahoj. Pérák sraz 2021 začal prakticky už někdy po vánocích. To se ozval Pepa že mladej už má vůdčí list a tak by rád naplánoval a vedl naší bandu na sraz. No já byl jednoznačně pro neboť konečně si jen povezu zádel, bud

Typ: Sraz
    Vloženo: 26.07.2021
    Uskutečněno: 26.07.2021
  • Sraz PÉRÁKŮ Odry 2019

Ahoj. Sice z obrovským zpožděním ale přece popíši průběh letošního již tradičního srazu péráků pořádaného VCC ZLÍN. Jako tradičně již koncem LEDNA se vědělo že se pojede do ODER konkrétně kemp MARIASKALA a taktéž tradič