První zajíždění proběhlo trochu v nervozitě, zda se něco nepokazí. Po cestě do Chlumce a zpět do Teplic jsem kontroloval dotažení šroubů a řetězu, jak si postupně sedal. Dojmy z delší projížďky jsou rozporuplné - Stadion jede pomalu, hodně vibruje, ale jinak je mi na něm posez příjemný. Přestože bylo jen kolem 18 stupňů Celsia, v polovině cesty se začal vařit benzín v karburátoru. Nemohl jsem věřit vlastním očím a tomu prskavému bublání. Přičítám to dvěma příčinám: za prvé pomalejší jízdou v záběhu (horší chlazení) a záběhem samotným. Vzhledem k tomu, že je motor ze Stadion Tuningu tak perfektně zgenerálkovaný a má pocitově více síly než originál, rozhodl jsem se pro příště vyměnit sekundární převod z 12z na 14z. Má úvaha spočívá v tom, že motor nebude na rovině točit tak velké otáčky a bude se ve větší rychlosti lépe chladit. (pokud by vaření benzínu neustalo, musel bych to řešit dobovou úpravou bočního kolínka s jiným karburátorem...).
Do budoucna by se dalo ještě pořešit pár kosmetických vad - neorigo šlapátka a držák na světlo. Podle knihy pana Hošťálka je v pořádku, že se na některé kusy montoval držák světla z bicyklu, nicméně výhodou toho delšího stadionového je, že se do něj dají uchytit lankovody. Změť všech bowdenů pak vypadá o něco úhledněji.
Moc se těším na příští sezonu, bude to pecka!
Vlastník | Jawan_Švestka | |
---|---|---|
Vloženo | 16.10.2020 | |
Aktualizováno | 16.10.2020 | |
Zobrazeno | 2 943x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ