KTM Orange Day BRNO
Na dnešní den, byli vypsány volné jízdy při testování motorek KTM, hlavně RC8. Kamrádi si zamluvili testovací jízdy a já e k nim připojil na volné ježdění.
Ještě v sobotu nevypadalo počasí slavně, ale přesto nakládámě motorky na vozík, aby jsme ráno mohli hned vyrazit. Ráno nabíráme ještě Rudu s Danem i s kolama a vyrážíme, naložený jak na dovolenou.
Na Okruh dorážíme před polednem a tak Lukin má hoďku do testovací jízdy RC8 R. Já mám alespoň čas se v klidu připravit ne své volné jízdy, které začínají až ve 14:30. Vše bylo připraveno, a tak se jdu kouknout po okolí a taky na lukina jak mu to jezdí. V boxech KTM bylo vše super připraveno a na trati se střídali motorky s autama.
Konečně nastává čas mého ježdění, na trať vyrážíme všichni já na své 848, Lukin na ZX10 a Ruda s Danem si půjčili RC8čky. Na to já neměl odvahu, podepsat směnku na 450 000,- Kč, co kdyby náhodou.
Pár kol kouržím v klidu, abych si zase osvěžil trať a stopu. Pak už se začínám snažit zajet nějaký dobrý čas. Nebyl k dispozici transponder, tak si měřím čas na displeji. Po první půlhodince si už pamatuji trať a už se těším na další jízdu. A je tady, najíždím na dráhu a tahám za plyn, to už si měřím kola, ale po prujezdu prvních třech kol se čas pohybuje pořád okolo 2:35, a s tím jsem nebyl zrovna spokojen. I nastavení podvozku nebylo ideální, cítil jsem každý hrbolek. Do další jízdy šli i Ruda s Danem na Superdukovi a tak se za Rudou vyvážím, už se blížím k času 2:30, ale cíl jsem měl dostat se na 2:25. Do poslední jízdy jedeme zase všichni kluci na RCosmičkách a po domluvě s Danem, mě bude tahat. První kolo se držím těsně za jeho kolem, taky to bude tím, že já měl nahřátý gumy a Dan vyjel na studenejch. druhé kolo už bylo horší, snažil jsem se Danan držet, ale neustále jsme museli předjíždět pomalejší atak v dalším kole, mě Ruda a bylo jasný,že kluci si užijí svojí testovací jízdu. Vystřelili na RCosmičkách, jako kdyby zapoměli, že mají podepsanou směnku a tahyli, jako by byla jejich. Ještě chvili se jich držím, ale dlouho ne, když mě zavřel jeden z pomalejších před stadionem a tak byly nenávratně v čudu. A tak si jezdím po svém. Nakonec se dostvam na čas 2:30 stabilně. Největší zážitek, byl asi po prujezdu Schwancovkou nahoru do kopce, kde se mi podařila super trefit levá i pravá a na výjezdu jsem byl ideálně a tak tahám za plyn, ne kopci už mám pětku a předemnou, zase jeden z pomalejších, si říkám, toho dám a tak stále tahám zalehnutej, když koukám na tacháku něco přes 200, musel jsem jet vnitřkem a tak přehlížím cedule vpravo až vidím vedle sebe 100m před zatáčkou, krve by se ve mě nedořezali, zvednám se a začínám brzdit, už se vidím v gumách proti mě, zadní kolo ve vzduchu a tak siříkám kde si ustelu. Skopávám kvalty na trojku otáčky v omezovači a v plné rychlosti sklápím stroj do levý zatáčky, zvládl jsem to super, trošku mimo ideální stopu, ale Brno odpouští a i nájezd na cílovku byl parádní. škoda, že jsem takhle nedokázal jet celý kolo, to by byl čas určitě mnohoem lepší. Tak teď nezbývá, než necht poladit podvozek a 4.6 pořádně potrénovat, abych se dokázal na ČMN cupu, držet, alespoň v půli pole.
Vlastník | Mr.Ducin848 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.5.2008 | |
Aktualizováno | 23.3.2013 | |
Zobrazeno | 14 625x |