Katastrofické scénáře konce sezony se naštěstí nenaplňují! Sedřená dlaň sice trochu potíží nadělala, nakonec ale její rekonvalescence proběhla zdárně a svírat levý heft jí už nedělá větší potíže. Na ostré EXC to sice ještě úplně není (to beztak zrovna prochází procesem přihlašování - případně mrkni na profil k němu https://www.motorka.../motorka/?mid=126985 ), ale na velkého Edu si už občasně troufám. Jak konkrétně vlastně po pádu vypadal on?
Upřímně, zcela líbezný pohled to nebyl. Sem tam škrábanec, zaprášený a celkově zubožený. Naštěstí dost udělala pouhá důkladná očista a rozleštění. Následně se oživila baterie (z jara čerstvá, takže to zvládla), připevnil se vytržený konektor od regulátoru a bylo. Stupačka spolujezdce šla na své původní místo taky relativně bez obtíží. Pak jen zbývalo rozlomenou plotnu kufru nahradit novou a popraskané cestovní plexi plégem původním, možná ve výsledku i svou funkci lépe odvádějícím (bude-li chuť, zkusím vlastními silami vyrobit z cestovního vyloženě nízké endurové).
A může se zase jezdit! A hádejte kam mne to teď táhne nejvíc. No jasné, šotoliny a jim podobné, pokud možno co nejmíň rozbité, auty a vším tím podobným zapomenuté. Člověk jen žasne, jaké se v jeho bezprostředním okolí dá nalézt pěkné svezení tohohle typu. Typu motocyklů jako je Adventure naprosto vyhovující. Do ničeho většího se pouštět už nebudu. Proč? Však čtěte v článku Cendurem terénem aneb jak to vidím já
Vlastník | tudydudy | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2018 | |
Aktualizováno | 8.6.2021 | |
Zobrazeno | 7 052x |