Tekoucí vidle, vyhřátý třmen zadní brzdy, ohnutá pravá stupačka, prasklý kryt výfuku. Tolik asi výčet těch nejvážnějších "vylepšení", které se mi zadařilo přivodit Edovi během ani ne 150 km strávených na offroadových pryžích v terénu.
Navíc motorka polkla něco málo oleje (neb vylít do motoru s 3,6 l náplní celou 4 litrovou bandasku musí mít nějaký logicky důvod) a proto jsem si řekl, že prozatím offu ponechám a motocykl uvedu zpět v plně silniční stav.
Krom opětovného přezutí (ne, já těch 30k do druhé sady kol prostě nepustím) to tak znamenalo generální očistu stroje (za pomoci mj. "zázračných" ubrousků Unpass, viz. níže), výměnu sériové koncovky za laděný Remus, prohození standardního plexi za cestovní Puig, nasazení stupaček spolujezdce a držáku origo kufrů, komplet řádné promazání a především vyřešení tekoucích vidlí. Vše z vyjmenovaného se dělo díky slušné vybavenosti vlastní garáže v domácích podmínkách.
K onomu čištění: Jak bylo zmíněno, nechal jsem se zlákat k vyzkoušení ubrousků značky Unpass. Ubrousků speciálně v čemsi máčených, ani kapky vody nepotřebujících, ubrousků nejen čistících, ale zároveň leštících a konzervačních.
A reálné výsledky? Ona konzervace a především schopnost oživit se u nich vážně dít bude. Plasty jimi potřené vypadají podstatně živěji. Co se týče ostatních aspektů, myslím, že by člověk s dostatečnou zásobou technického benzínu, hadrem a především s obdobnou vervou do díla dosáhl obdobného.
Rozhodně to ale chce rukavice, onen sajrajt z ubrousků kůži na rukou neprospívá.
Vlastník | tudydudy | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2018 | |
Aktualizováno | 8.6.2021 | |
Zobrazeno | 7 052x |