Nad lithiovou baterií sem uvažoval už opravdu hodně dlouho, hrozně mě fascinovala jejich váha a vysoký start. proud, ale dřív byla jejich cena jinde než dnes a taky sem jezdil na motorkách 200kg+ a tam mi ten rozdíl 2kg přišel malinko víc zbytečnej než tady
Když sem baterii vzal do ruky, nemohl sem uvěřit, že tahle blbost dokáže nastartovat motorku ale nastartuje jí mnohem líp než klasická baterie (start proud má 210A, origo baterie cca 130A)
Takže sem zase o 2KG níž, s full akrapem už bych se mohl blížit k -10kg, skoda, že tam mám navíc ten klín a že se do toho musí tankovat
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Dostal sem tu radu, že to tam málo kopu, kopat víc samozřejmě pomohlo i tak se mi ale občas mezi 5 a 6 podařilo nedořadit stávalo se to hlavně při jízdě na plnej a rychlím řazením, mám už hodně krátký převod a tak to t
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 12.08.2020 |
Uskutečněno:
| 12.08.2020 |
Komentářů:
| 1x |
-
Při jízdě po zadním sem se konečně pokoušel, pracovat i se zadní brzdou a když sem dojel domů, byla kyvka celá od brzdovky a nádrž celá od benzínu
Zjistil sem, že zadní hadice teče podle lisovaného spoje u banja, bylo
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 12.08.2020 |
Uskutečněno:
| 12.08.2020 |
Komentářů:
| 1x |
-
Vzhledem k tomu, že zadní stupačky nepotřebuji, rozhodl sem se KTMce ještě malinko odlehčit :-DD a i na pohled je to mnohem lepší.
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 17.04.2020 |
Uskutečněno:
| 17.04.2020 |