PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Alfonc
Vloženo 12.3.2020
Aktualizováno 29.4.2020
Zobrazeno 3 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 17.03.2020, Uskutečněno: 09.02.2020, Zhlédnuto: 18x


Po týdnu vlastnictví ikstéčka, se venku udělalo přijatelno, tedy alespoň na poměry začátku února. Proto jsem neodolal a vyrazil jsem na krátkou testovací jízdu. Nenajel jsem extra moc a navštívil známá místa, která mám projetá jak na Dominu, tak na Gasíku. S Gasíkem nemá smysl porovnávat, to je jiná hra, ale s Dominem, to už je opravdu přímá konkurence. Půda je hodně promočená a tak srovnání není úplně fér. Navíc je XT na špalkách, i když ne v ideální kondici. Jediná úprava oproti originál stavu motocyklu, kterou jsem na rychlo udělal z domácích zásob, jsou stupačky původem z Gasíka, kryty rukou, které již něco pamatují a je to na nich dost znát a pak už jen molitan na hrazdičku originálních řídítek s převlekem Gas Gas.
Co překvapilo mile, že ty přední tlumiče nejsou až tak špatný, jak jsem předpokládal. To si myslím, že je s Dominem srovnatelný. Co je však problém, je ta světlost, kdy při přejezdu prvního valu, zůstává XT na šucplechu. Tady jsem s Dominem jezdil úplně bez problémů.
Zkouším polňačku, a dokud jedu svižně, je to fajn. Bláto lítá od pneu a motorka celkem poslouchá. Motor jde moc hezky, výkon je lineární a dobře dávkovatelný. Spojka chodí poslušně a neklade žádný extra odpor. Jízda ve stoje je v pohodě, až na řídítka. Jsou dost zavřená a jsou taková v divných úhlech. Ale jinak se na tom stojí dobře, nádrž má celkem dobrý tvar na nohy. Převodovka parádní. Neštěstí jsou však oba nožní pedály. Zde je znát ta láce. Brzdový pedál je dost nevhodných tvarů a velikostí a v podstatě se spíš plete. Řadička je taky nic moc. To budu muset řešit.
Polňačka se na svém konci ohýbá do vinglu a musím zpomalit. V tom přichází problém. Během chvilky se mi zalepí přední kolo v tom předním poloblatníčku a nastává boj! S motorkou se peru, předek se jen klouže, ale kolo se neodvaluje a na cca 250 metrech jsem se zapotil, únor neúnor! Větrák chladiče vrčí co to dá a já se musím sám sobě smát, jak jsem blbej. Co jsem asi tak čekal...
Po nějakém čase a několika dechových cvičení, se z té šlamastyky a dostávám na zpevněný povrch. V klidu jedu po asfaltu domů, bláto lítá od motorky do všech stran a moje spocené tělo z boje s blátem, chytá studený únorový vzduch, což je trošku nepříjemné. Proto jedu celkem v klidu a i když jedu na špalkách, vnímám, jak se XT na silnici chová o poznání lépe než Dominátor. Doma už jen odstraním bláto z motorky a hlavou se mi honí nápady na všechny možné úpravy.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Zhodnocení

    Trošku předčasně, ale je tu finále. Po úpravách, které musím zhodnotit jako velmi zdařilé, jsem na XT něco málo najezdil a popravdě více mimo asfalt než na asfaltu samotném. Motorkou jsem byl mile překvapen, protože to,

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 29.04.2020
    Uskutečněno: 28.04.2020
    Komentářů: 4x
  • XT na motokrosové trati

    Dnes jsem se konečně dostal na chvilku do stupaček a projel si párkrát naší oblíbenou tréninkovou krosovou trať. Vzal jsem si jen helmu, boty a rukavice, protože jsem si šel jen tak zakroužit, tak se nebudu přeci soukat

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
  • Kryt motoru

    Po svedení výfuků nahoru, jsem musel dát jiný kryt motoru. Ten původní je pro svody spodem, takže jsem se hluboce zamyslel a vymyslel jsem, že když už se dole nepletou svody, měl by tam jít přeci kryt ze sesterské Ténéré

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 18.03.2020
    Komentářů: 2x


TOPlist