PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Ducin848
Vloženo 9.5.2008
Aktualizováno 23.3.2013
Zobrazeno 14 626x
HODNOCENÍ PROFILU OD 65 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 13.05.2009, Uskutečněno: 11.05.2009, Stav tachometru: 8699 km, Zhlédnuto: 3x


PRVNÍ DVOUVAL DEN Mostecký okruh
Nastal první sraz dvoválců, který si vzal pod záštitu Ríša Nikotýn.
Raději jsem vyjel den předem. A tak jsem dorazil na okruh již v neděli v půl osmý. Nejdřív proběhla registrace a pak příprava zázemí. Když jsem měl hotovo, už bylo v depu hodně rušno. A tak se šlo malinko zapařit. Po pár pivkách a Copitana Morgana, jsme se šli projít po trati s Norihagou a jeho teamem. S lahvinkou v ruce se šlo z vesela, každou zatáčku jsme řádně probrali, kudy jí kdo jezdí a co je nejlepší. I na řazení došlo. Kdo by to řekl, že mi to za toho stavu i něco dalo.

Ráno vstáváme už do deště, tak to vypadalo na super den. Zprvu čekáme, zda nepřestane, ale nevypadalo to, tak přišlo na řadu přezouvání na mokré gumy. Za odborného dohledu si poprvé sám sundávám kola a nesu je k Alanovi na přezutí. Velký dík kucí.

A tak po jedenáctý poprvé vyrážím na mokrých gumách otestovat, jaký to je. Vůbec jsem tomu nevěřil, že by mohli takhle dobře držet. A tak zlehka tahám za plyn a časy tomu odpovídali, jezdil jsem kolem 2:28 až jsem se dostal na 2:23. To jsem si říkal, že je úspěch, ale den ještě neskončil. Přišla polední pausa a pak se šlo znovu na ježdění. To už nepršelo, ale trať byla stále mokrá. A tak se dostávám na čas 2:13 a v další rozjížďce na 2:08, což mi vyneslo 5 místo na startovním roštu z 25 jezdců. Takže spokojenost veliká. A to když vezmu, že se jeli obě kategorie dohromady.

V 16:00 hodin přišel na řadu závod, do závodu nakonec nenastoupil Ríša, jako pořadatel, nám nechtěl ubírat šance na poháry. Ještě že jsem si nechal mokrý gumy, kdo přezul zpět na suchý prováhal. Jako Alan, který byl na prvním místě na roštu a po zaváděcím kole zajel do boxů, jelikož nechtěl na suchých riskovat.
A přišel start do samotného 7 kolového závodu. Do retardéru najíždíme hodně na těsno a já stále na 4 místě, ještě druhou zatáčku držím 4 příčku, ale zevnitř se tlačím na toho přede mnou a na výjezdu mám lepší pozici a tak se dostávám na 3 místo. PARADA, radoval jsem se předčasně, toho před sebou jsem měl na dostřel, ale chtěl jsem moc a tak před vracákem v první levý před dvojitou pravou sem šel brzo na brzdy (dle komentáře Noriho, který mě pozoroval ještě ze zadu, krásný pohled viď? ) a jel jsem dvojitou co se jezdí na jednou jsem jel moc zvenku a toho využil Norihaga a odsunul mě na 4 místo moje chyba. Přesto se za jeho 1098 držím zuby nehty Po prvním kole jsme celkem za sebou, když Nori zatáhne a dostane se na 2 místo, třetího mám stále na dosah, a když vidím, že na cílovce brzdí brzo, říkám si, že v dalším kole ho zkusím dát na brzdy. Celé kolo se ho držím, jenže jsem moc chtěl a v nájezdu na cílovku tahám moc brzo za plyn, až dostávám hajda a potrénuji svoji rovnováhu a taky zadní svěrače. To byl konec nadějí a 3 místo v nedohlednu . Po průjezdu retardérem se snažím dohnat, co jsem ztratil, ale následuje další chyba, kdy na své 848 místo dvojky kopu falešný neutrál. A tak téměř zastavuji, kopu jedničku a jedu dál. I to jsem ustál a naštěstí si udržel 4 místo. Zbytek kol, jsem už jel sám a na 3 místo, ztrácel celou cílovku. Závod jsem tedy dojel na 4 místě z celkových 15 závodníků. To byl pro mě velký úspěch, a po zjištění, že první dojel Norihaga, druhý Mirda oba byli v kategorii BEZMOZCI (tedy v té nejrychlejší) a třetí dojel Droppi, ten už byl v kategorii se mnou (s mozkem). I Když se o nás dá pochybovat, zda jsme nahlásili správnou kategorii, že Droopi?. Výsledky se vyhlásili nakonec dohromady a tak na mě pohár nezbyl , jelikož místo rozdělení kategorií dostali druhou sadu poháru ty na konci pole za statečnost, a že dojeli (Pepé, Hellboy009 a Zbyněk). Samozřejmě všem oceněným moc gratuluji. Ta zkušenost, jak jezdit na vodě mi dala hodně. A výsledný čas 2:07 za mokra byl pro mě útěchou. Všech sedm kol jsem nakonec zajel za 15:25 s porovnáním se suchým závodem ČMN Cupu (čas 14:30) je rozdíl necelé 1 minuty. A když vezmu, že poslední 3 kola jsem jel více na jistotu, abych to nerozházel, parádní čas. Vypadá to, že jsem se konečně zbavil bloku, z loňského pádu. Už bylo na čase, tak a teď mě čeká Brno, tak jsem zvědavý s jakým časem skončím tam.
Díky organizátorům z Dvouval.com Ríšovi a Verunce a všem za pohodovou atmosféru a pevně věřím, že se Dvouval den stane tradicí a bude stále v takhle rodinném duchu. A třeby i na více dní

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na pády

    Po loňské zkušenosti, jsem laboroval a scháněl pomoc, kterou jsem nakonec našl v podání pomocné ruky Douchy, aby mi při případném pádu zhasnul motor. Jelikož Ducati snad jako jendiná pádové čidlo nemá. V mostě mi Douchi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11931km
  • První ježděni Pirelli Day Most - IV Racing

    Tak konečně přišel po 8 měsících den, kdy se zase chystám na okruh. Už jsem se nemohl dočkat a díky školení na licenci vyrážím do Mostu v sobotu po třetí hodině. Na okruh dorážím kolem pátý hodiny, a jelikož nevím, kde z

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 07.04.2011
    Uskutečněno: 07.04.2011
    Tachometr: 11930km
  • Kompletace v MOTOROBERT Brandýsek

    Byl nejvyšší čas na to zkompletovat zase mého miláčka. Po domluvě s Robertem, to padlo na tento víkend. Dovezl jsem do dílny zbytek dílů, kde již čekal připravený motor. Při pohedu na tři místa, kde byl rám, pak krabice

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.01.2011
    Uskutečněno: 22.01.2011
    Tachometr: 11848km
    Komentářů: 2x


TOPlist