PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200F (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DejvGSR
Vloženo 14.10.2017
Aktualizováno 13.8.2020
Zobrazeno 10 282x
HODNOCENÍ PROFILU OD 57 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 29.09.2019, Uskutečněno: 27.08.2019, Stav tachometru: 36638 km, Zhlédnuto: 14x


Když Honda přišla v roce 2018 s novou CRF 450 L, hodně mě tento stroj zaujal. Přímo vychází ze závodního speciálu CRF 450 R 2018, pouze spodní část rámu upravená pro motor rozšířený o šestý převodový stupeň, a že má motorka homologační vybavení pro silniční provoz. Bohužel pro evropský trh je motor naladěn pouze na 25 koní, v ostatním světě má motor 40 koní. Oproti 450 R má klikovka vyšší setrvačnou hmotu o 13 %.
Konečně byla možnost tento stroj vyzkoušet a zjistit, zda by nahradila CRF 250 L.
V Letech v Hondě si půjčuji na cca jednu hodinu CRF 450 L. Včera mimochodem jsem jezdil na KTM 790 R a ta mě vcelku zklamala z pohledu univerzálního cestovního stroje. Takové humpolácké, motor hlučný, chrastil jak před smrtí. Dnes jsem lezl na 450 L s dojmem, že mě to také otráví, že to nepojede a že to prostě za to nestojí. Velký omyl pro mě, jak jsem se hodně spletl. Už hodně dlouho jsem se zas tak dobře nebavil. Ale co je dobré pro mě, nemusí pro druhého.
Motorka je vyšší jak CRF 250 L, ale dosáhl jsem v pohodě oběma nohama na zem. Sedl tvrdší, řekl bych dost. Ergonomie prvotřídní. Motorka pocitově lehčí, podvozek tvrdší, v tom lehkém terénu, co jsem našel ale výrazně jinde jak CRF 250 L. Motor - všichni plivou na jeho 25 koní, ale nikdo nekouká na krouťák při 3250 oot/min a to 32 nm (250 má 22 nm ale až v 6500). Co to znamená, odspodu jde perfektně, síly dosyta a to i na silnici, akorát nahoře je evidentně přidušený palivovou mapou a systémem sání. Na silnici je to tvrdší než 250, ale výrazně zábavnější, výrazně stabilnější ve stopě, nevlní se.
Neřekl bych, že se na tom nedá na silnici jezdit. Koupit tomu ještě motárdová kola a je to bomba spolu s americkým kitem na 40 koní. Pak bych mohl mít jen tuto mašinu a byl bych blažený. Spojka, je vidět že to je motor ze závodní krosky, prostě on/off, první rozjezd mi to chcíplo. Pak už v pohodě. Mě teda nadchla, pro mě výrazně zábavnější jak CRF 250 L, a srovnatelná s ostrou konkurencí až na to, že v homologaci pro EU 25 koní, ale zase perfektní příbal na komunikace. No a krásné zpracování, prostě Honda. Pro pilota mích kvalit je toto tupé hobby enduro vynikající.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Prodej

    Dnes jsem prodal své vymazlené VFR, cena byla taková, že jsem to prostě musel udělat.No život jde dál. Tak ať novému majiteli dlouho a dobře slouží, musím přiznat, že to byla opravdu dobrá motorka a bohužel se už takové

    Typ: Prodej
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
    Tachometr: 38000km
    Komentářů: 4x
  • Triumph Tiger 1200 Alpine Edition

    Vyzkoušel jsem BMW R 1250 GS, novou Hondu 1100 Afriku a teď konečně přišla řada na Tigera 1200 v edici Alpine. Dojel jsem do DK moto Praha na svém VFR a v deset hodin jsem přebíral Tigera. Krátká instruktáž a hurá na výl

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 07.08.2020
    Uskutečněno: 07.08.2020
    Tachometr: 37856km
    Komentářů: 6x
  • Podvečerní Chřibská

    Tento týden jsem měl dovolenou. V devět ráno jsem vyrazil na kolo a přijel dom po druhé odpolední, na tachometru přesně 100 km a 762 nastoupaných metrů při průměrné rychlosti 23 km/hod. No co budu povídat, utahaný jak ko

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 25.07.2020
    Uskutečněno: 22.07.2020
    Tachometr: 37732km
    Komentářů: 1x


TOPlist