1. krok: Výměna baterie (preventivně, baterie byla 9 let stará) nákup
ZDE, hned u prodejny je sběrný dvůr - výkup starých baterií.
2. krok: kontrola dobíjení dle super návodu Motorkari.cz (napětí alternátoru mezi fázemi je na tomto typu Shadow jen 20V ne 50V jak se píše v návodu).
3. krok: Instalace moto zásuvky/USB s měřákem napětí na řídítka (trochu opičárna). Dobíjení měřeno celý týden - jen 12,9V bez zátěže, při zapnutých světlech kleslo napětí na 12,5V při jízdě pak napětí klesalo až na 12V.
4. krok: Výměna regulátoru OEM, bylo nutné vyměnit i konektor (součástí dodávky), regulátor šel zapojit i na původní konektor, ale zámek konektoru je jiný, takže by se mohl konektor za jízdy vysunout.
Regulátor již dává 14V bez ohledu na zátěž (cca od čtvrt plynu).
Vlastník | navis | |
---|---|---|
Vloženo | 17.11.2018 | |
Aktualizováno | 18.6.2020 | |
Zobrazeno | 1 178x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ