PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník navis
Vloženo 17.11.2018
Aktualizováno 18.6.2020
Zobrazeno 1 178x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 26.09.2019, Uskutečněno: 24.09.2019, Stav tachometru: 49021 km, Zhlédnuto: 15x


1. krok: Výměna baterie (preventivně, baterie byla 9 let stará) nákup
ZDE, hned u prodejny je sběrný dvůr - výkup starých baterií.
2. krok: kontrola dobíjení dle super návodu Motorkari.cz (napětí alternátoru mezi fázemi je na tomto typu Shadow jen 20V ne 50V jak se píše v návodu).
3. krok: Instalace moto zásuvky/USB s měřákem napětí na řídítka (trochu opičárna). Dobíjení měřeno celý týden - jen 12,9V bez zátěže, při zapnutých světlech kleslo napětí na 12,5V při jízdě pak napětí klesalo až na 12V.
4. krok: Výměna regulátoru OEM, bylo nutné vyměnit i konektor (součástí dodávky), regulátor šel zapojit i na původní konektor, ale zámek konektoru je jiný, takže by se mohl konektor za jízdy vysunout.
Regulátor již dává 14V bez ohledu na zátěž (cca od čtvrt plynu).

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Nové pneu

    Shinko white wall

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.06.2020
    Uskutečněno: 12.06.2020
    Tachometr: 50650km
  • Únik chladící kapaliny mezi válci

    Výměna O-kroužků (těsnění, Honda kód 91310-KE8-003) na potrubí mezi válci. Hodně pomohlo Video 1 a Video 2

    Typ: Oprava
    Vloženo: 25.09.2019
    Uskutečněno: 27.04.2019
    Tachometr: 45625km


TOPlist