PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1100 EVO (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník GrametS
Vloženo 3.4.2018
Aktualizováno 13.6.2022
Zobrazeno 1 340x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 11.04.2019, Uskutečněno: 11.04.2019, Stav tachometru: 28000 km, Zhlédnuto: 38x


Je tomu zhruba přesně skoro rok, co jsem si tuhle příšeru zaparkoval do garáže. Najel jsem na ní něco přes 10.000, vyměnil jednu sadu gum, jednou měnil olej a nechal udělat drobné opravy, protože jsem debil a lopata.

Po roce můžu prohlásit, že mě tahle motorka baví, a nemám žádný vážný důvod ji měnit. Neviděl jsem na silnici nic jiného, co by mě zaujalo, po čem bych měl toužit. Když to porovnám s předešlým vztahem k VFR, které jsem mocně potřeboval, koupil, a zase prodal, tady se na změnu fakt necítím.
Čím to je? Obrovským krouťákem, který trhá ruce, zvukem, u kterémi trochu chybí suchá spojka (bez ní to je kousek míň Ducati), ovladatelností jak na silnici, tak na okruhu (samozřejmě v kategorii mrdal na značkách). A taky pocitem, že to tohle nemá každý (ego je prostě EGO a MUŽO is fully supported).

Jsem poetický, ale každá návšteva garáže je tak trochu svátek - dezyňo je nadčasové, ukazuje všechno jak levná děfka a slubije, že to bude jízda. Šáhneš na startér, vona se trochu cuká, chuligánsky vyplivne žvejkačku a teda jó, pujdem.
Když ji naložíš, ukáže ti, že to dělá dlouho, umí to, a že když ji pořádně neosedláš, tak fofrem chytneš vyrážku - silniční lišej.

Kvalty jsou dlouhý, jednička je zcela plnohodnotnej kvalt, na který se dá jezdit, ale opatrně při následný akceleraci. Přední kolo jde UP ihned, a když to neumíš, vyděsí.
Síla motoru je znát i při podřazování, hlavně zpátky na jedničku na hulváta zahodíš spojku a zadní guma si kvikne - oceňuju antihopingovou spojku, můžeš být tak trochu prasátko.
Z dalších kvaltů je 6 tak trochu zbytečná, protože potřebuješ točit na 4.000 rpm, což na 6 je cca 160kmph. A to musíš na dálnici a to je zbytečný.
Jinak ve městě je to trochu je komplikovanější, ale zase víš, že si to musíš zasloužit - není to zadarmo. Nějakej uhlazenej 4vál z Japonska je pohodlnější, dostaneš to zadarmo a nemusíš se snažit - a to mě nebaví.

Trochu nevýhodou a slabinou je umístění svodů a laufu: je prostě blbě. Nízko, takže ho mám ze zatáček dole odřenej a koncovka umístěná tak nešikovně, že do ní kopu patou.

Cestování na dlouhý trasy je relativně v klidu, pohodlí, trochu fouká, takže kolem 170 kmph už to není příjemný. A to musíš na dálnici a to je zbytečný.

Jsem rád, že ji mám, a jsem rád, že jsem se k ní dostal až po nějaké zkušenosti - na začátek bych si to tak neužil.

Btw - jediné, po čem koukám, je Diavel, ale čas ještě neuzrál

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ducati Days 2018 AMD Most

    Vužili jsme s přáteli akci od Ducati CZ a jeli se podívat na okruh do Mostu. Nejen podívat, ale i trochu se povozit a ždmímnout tu italskou potvoru. Limity motorky jsou trochu jinde, než moje schopnosti, ale jsou vidě

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 03.07.2018
    Uskutečněno: 20.06.2018


TOPlist