Bobík strávil zimu v garáži pod plachtou, umytý, natankovaný Shell V-Power racing + hydrofobin do plna a s pneumatikama nafouknutýma na 3.5baru. Tuto proceduru aplikuju roky s pravidelným dobitím baterky co dva týdny. Baterku nevydělávám, to by zas houkal alarm a když ji občas dobiju, nevidím v tom vyjímání žádnou výhodu. V garáži je sotva 8°C , takže se motoru moc nechce roztočit, ale po 3 vteřinách slavnostně chytá. Baterky je mi líto, protože odběr startéru cca 1.4kW, to je docela nářez. Ještě nasadit kryt baterie, protože kdyby motorka nechytla, dal bych jí dobíjecí kůru. Ale kurva co to. Nemůžu se trefit šroubkem do té zkurvené hluboké mezírky mezi krytem ABS a baterky. Šroubek padá kamsi pod startér. No tak to soudruzi nevychytali. Já mám kundy rád, ale gynekologie motorových vozidel, to je něco jiného. Tak kdo má starší Dynu, tuší o čem. Majitelé Dyny se dělí na dvě skupiny, ty kterým už spafl šroubek a ty, které to čeká. Já jsem se právě přesunul z jedné do druhé. Když už se to stane, tak na e-bay se šroubek 1/4"-20 x 1/2" with button head koupit dá za 5 liber 10ks včetně poštovného a kdo by potřeboval, pár mi jich ještě zbývá...A když nechčije, kryt baterky není mandatorní fíčura pro ježdění, že.
Vlastník | vitik | |
---|---|---|
Vloženo | 29.9.2015 | |
Aktualizováno | 15.2.2021 | |
Zobrazeno | 3 914x |